2016-06-15
Sprostowanie do ogłoszenia wyników postępowania (11.10.2016)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego, wielorazowego użytku oraz rękawic i fartuchów jednorazowego użytku przeznaczonych do przygotowania i podawania cytostatyków
(znak sprawy: KCO/PN/ 39 / 2016)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Sposób przekazania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ
  1. SIWZ jest dostępna na stronie internetowej K.C.O.: www.kco.katowice.pl
  2. SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
  3. Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego, wielorazowego użytku oraz rękawic i fartuchów jednorazowego użytku przeznaczonych do przygotowania i podawania cytostatyków w podziale na:
  • Pakiet nr 1 – Kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych i korki do kaniul jednorazowego użytku,
  • Pakiet nr 2 – Kaniule noworodkowe typu "Neoflon" do długotrwałych wlewów dożylnych i korki do kaniul jednorazowego użytku,
  • Pakiet nr 3 – Elektromedycyna,
  • Pakiet nr 4 – Szczoteczki do pobierania wymazów, wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku,
  • Pakiet nr 5 – Cewniki, zgłębniki, sondy, dreny, koreczki,
  • Pakiet nr 6 – Pojemniki na odpady medyczne,
  • Pakiet nr 7 – Rurki intubacyjne, tracheostomijne, ustno – gardłowe, filtr elektrostatyczny,
  • Pakiet nr 8 – Podkłady chłonne, higieniczne podkłady ochronne,
  • Pakiet nr 9 – Opaski identyfikacyjne, zaciskacze do pępowiny,
  • Pakiet nr 10 – Przyrządy do przetoczeń,
  • Pakiet nr 11 – Strzykawki jednorazowego użytku,
  • Pakiet nr 12 – Strzykawki jednorazowego użytku do pompy infuzyjnych,
  • Pakiet nr 13 – Strzykawki jednorazowego użytku do podaży i rozpuszczania cytostatyków,
  • Pakiet nr 14 – Ostrza do skalpeli i trzonki do ostrzy,
  • Pakiet nr 15 – Papiery do aparatów, folia termiczna,
  • Pakiet nr 16 – Baseny, kaczki z masy papierowej do urządzenia utylizującego,
  • Pakiet nr 17 – Osłonki lateksowe na głowicę USG,
  • Pakiet nr 18 – Łyżki jednorazowego użytku do laryngoskopów Truphatek,
  • Pakiet nr 19 – Sprzęt i materiały ogólno medyczne jednorazowego i wielorazowego użytku,
  • Pakiet nr 20 – Jednorazowy wkład workowy do ssaka HOSPIRA,
  • Pakiet nr 21 – Materiały ogólno medyczne jednorazowego i wielorazowego użytku do ssaka HOSPIRA,
  • Pakiet nr 22 – Zestawy do kaniulacji żył centralnych i do wkłucia centralnego,
  • Pakiet nr 23 – Worki do laparoskopii,
  • Pakiet nr 24 – Elektrody neutralne do diatermii,
  • Pakiet nr 25 – Łączniki do drenów,
  • Pakiet nr 26 – Układ do resuscytacji do aparatu Neopuff,
  • Pakiet nr 27 – Aparaty do przetaczania płynów (do infuzji) z zaworem dokładnego dawkowania,
  • Pakiet nr 28 – Przyrządy do transferu leków,
  • Pakiet nr 29 – Aparaty do aspiracji i wstrzykiwania,
  • Pakiet nr 30 – Porty naczyniowe do stosowania w chemioterapii,
  • Pakiet nr 31 – Akcesoria do nCPAP,
  • Pakiet nr 32 – Zestawy do kaniulacji dużych naczyń,
  • Pakiet nr 33 – Próżnociąg położniczy,
  • Pakiet nr 34 – Przedłużacze, pensety, miski nerkowate, igły do penów,
  • Pakiet nr 35 – Rękawice i fartuchy ochronne do przygotowania, rozpuszczania i podawania leków cytostatycznych,
  • Pakiet nr 36 – Zamknięty system do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego,
  • Pakiet nr 37 – Bezigłowy zawór dostępu do pobierania leków,
  • Pakiet nr 38 – Szczoteczki cytologiczne bronchoskopowe,
  • Pakiet nr 39 – Ustniki bronchoskopowe,
  • Pakiet nr 40 – Bezpieczne kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych jednorazowego użytku,
  • Pakiet nr 41 – Port bezigłowy,
  • Pakiet nr 42 – Balony do aparatu EUS,
  • Pakiet nr 43 – Plaster medyczny do kinesiotapingu,
  • Pakiet nr 44 – Zestaw do aerozoloterapii dla dorosłych,
  • Pakiet nr 45 – Kaniula nosowa PRO FLOW z filtrem,
  • Pakiet nr 46 – Ustnik i turbina j.u. do spirometru SPIROBANK II,
  • Pakiet nr 47 – Jednorazowe worki na wydzielinę z filtrem hydrofobowym do ssaka Victoria Veresa,
  • Pakiet nr 48 – Akcesoria do Inkubatora typu Resuscitate,
  • Pakiet nr 49 – Butla ssaka MAK500,
  • Pakiet nr 50 – Sonda żołądkowa,
  • Pakiet nr 51 – Akcesoria do fototerapii,
  • Pakiet nr 52 – Akcesoria do urządzenia nCPAP Inflant Flow LP,
  • Pakiet nr 53 – Jednorazowy wkład workowy do ssaka typu SERRES,
ujęte w Załączniku nr 8 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
– 33140000-3 Materiały medyczne – dot. Pakietu nr 1, 2, 4, 5, 7-9, 11-16, 18-23, 25, 26, 29-53,
– 31711140-6 Elektrody – dot. Pakietu nr 3, 24,
– 33194000-6 Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji – dot. Pakietu nr 10, 27, 28,.
– 33712000-4 Prezerwatywy – dot. Pakietu nr 17,
– 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci – dot. Pakietu nr 6.

Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego, wielorazowego użytku oraz rękawic i fartuchów jednorazowego użytku przeznaczonych do przygotowania i podawania cytostatyków sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
  2. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru loco Apteka i loco Magazyn Zamawiającego.
  3. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
  4. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto na oferowane towary przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
  6. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni roboczych (t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu.
  7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy, liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie
  9. W Przypadku Pakietu nr 1, 2, 9, 12, 14, 22, 27, 35, 39, 40 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 9 do SIWZ – Wykaz próbek.
  10. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawców, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, do złożenia próbek oferowanego asortymentu lub dokumentów (kartę produktu, ulotkę, etykietę, kartę charakterystyki lub inne dokumenty wystawione przez producenta).
  11. Jeżeli oferowane wyroby nie są wyrobami medycznymi w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2015r. poz. 876 ze zm.), to do oferty należy dołączyć oświadczenie.
  12. UWAGA:
    a. Zamawiający w kolumnie /Cena jedn. netto/ dopuszcza wycenę do czterech miejsc po przecinku,
    b. Zamawiający w kolumnach /Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto/ dopuszcza wycenę wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku.

Sposób i miejsce złożenia próbek
dot. Pakietu nr 1, 2, 9, 12, 14, 22, 27, 35, 39, 40.
Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne.
Zamawiający dopuszcza złożenie próbek razem z ofertą.
Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce/kopercie.
Paczkę/ kopertę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy oraz numer pakietu i numer pozycji - której dotyczy.
Paczka/ koperta dodatkowo winna być opisana: PRÓBKI do przetargu na zakup i dostarczanie materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego, wielorazowego użytku oraz rękawic i fartuchów jednorazowego użytku przeznaczonych do przygotowania i podawania cytostatyków.
Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ – Wykaz próbek, który należy wypełnić i dołączyć do paczki/koperty z próbkami.
Próbki należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26, do dnia i godziny składania ofert.

I. Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
1. częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety, ujęte w Załączniku Nr 8 do SIWZ,
2. równoważnych.

II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostaw
Dot. Pakietu nr 1-5, 7, 9, 10-14, 18, 19, 22-24, 26-33, 34, 35-46, 48, 50, 52
Apteka Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 do 14:00).

Dot. Pakietu nr 3, 6, 8, 9, 15-17, 19-21, 25, 34, 47, 49, 51, 53
Magazyn Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00).

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

6. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
a) próbki t.j.: zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ – Wykaz Próbek.
b) dot. Pakietu nr 35 poz. 1 i 2 – aktualnie obowiązujące dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych przez Zamawiającego, tj.: zgodność z normą PN-EN 455 oraz PN-EN 374-2,3 lub ASTM F739-96 potwierdzona badaniami podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, szczelność potwierdzona AQL nie więcej niż 1,5, odporność na przesiąkanie wirusów i substancji chemicznych, posiadające znak CE.
UWAGA: Każdy dołączony dokument musi być opisany numerem Pakietu i pozycji której dotyczy.
c) dot. Pakietu nr 35 poz. 3 – aktualnie obowiązujące dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych przez Zamawiającego, tj.: badania na brak przenikania substancji chemicznych, zgodność z normą PN-EN 374-2 lub ASTM F1670 i F1671; PN-EN 374-3 lub ASTM F379-96, dopuszczenie do obrotu w kraju zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2015r. poz. 876 ze zm.). UWAGA: Każdy dołączony dokument musi być opisany numerem Pakietu i pozycji której dotyczy.

7. INNE DOKUMENTY:
a) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wypełnienie i wyliczenie wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 8 do SIWZ, na które składa ofertę.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
1. Wadium jest wymagane w zakresie:
Pakietu Nr 1 w wysokości: 319,00 zł,
Pakietu Nr 5 w wysokości: 338,50 zł,
Pakietu Nr 6 w wysokości: 332,00 zł,
Pakietu Nr 8 w wysokości: 218,00 zł,
Pakietu Nr 10 w wysokości: 481,50 zł,
Pakietu Nr 11 w wysokości: 337,00 zł,
Pakietu Nr 15 w wysokości: 218,00 zł,
Pakietu Nr 19 w wysokości: 817,00 zł,
Pakietu Nr 27 w wysokości: 716,00 zł,
Pakietu Nr 28 w wysokości: 308,00 zł,
Pakietu Nr 29 w wysokości: 383,00 zł,
Pakietu Nr 30 w wysokości: 483,00 zł,
Pakietu Nr 31 w wysokości: 480,50 zł,
Pakietu Nr 33 w wysokości: 305,50 zł,
Pakietu Nr 35 w wysokości: 410,00 zł,
Pakietu Nr 52 w wysokości: 315,00 zł.
Razem: 6.462,00 zł.

2. Wadium nie jest wymagane w zakresie Pakietu Nr 2-4, 7, 9, 12-14, 16-18, 20-26, 32, 34, 36-51, 53.

Kryterium oceny ofert:
Dot. Pakietu nr 3-8, 10-13, 15-39, 41-53
1. Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet – 100%.

Dot. Pakietu nr 1, 2, 9, 14, 40
1. Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet – 60%,
2. Jakość oferowanego towaru oceniana przez użytkownika na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę próbek – 40%.

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 01.07.2016 r. do godz. 10:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.07.2016 r. o godz. 11:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Marzena Ciastek – Z- ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii
Telefon: (32) 42-00-240,
Fax: (32) 2514–533.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.06.2016 r.


Dodatkowe materiały:
06.07.2016 - Zapytania 06.07.2016 - Zapytania 08.07.2016 - Sprostowanie odpowiedzi z dn. 06.07.2016 08.07.2016 - Sprostowanie odpowiedzi z dn. 06.07.2016 11.10.2016 - Sprostowanie do ogłoszenia wyników postępowania 11.10.2016 - Sprostowanie do ogłoszenia wyników postępowania
29.06.2016 - Zmiana terminu składania ofert 29.06.2016 - Zmiana terminu składania ofert 30.09.2016 - Sprostowanie do ogłoszenia wyników w zakresie Pakietu nr 3 30.09.2016 - Sprostowanie do ogłoszenia wyników w zakresie Pakietu nr 3 Ogłoszenie wyników postępowania - 16.09.2016r Ogłoszenie wyników postępowania - 16.09.2016r
SIWZ SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ Załącznik nr 9 do SIWZ Załącznik nr 9 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by