2010-03-12
Ogłoszenie wyników postępowania - 06.05.2010r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku w podziale na:
Pakiet nr 1 – wyroby z włókniny (maski, czepki, fartuchy, podkłady, obłożenia),
Pakiet nr 2 – igły do biopsji,
Pakiet nr 3 – przyrząd do pobierania wycinków typu "Biopsy Punch",
Pakiet nr 4 – igły do portów,
Pakiet nr 5 (poz. od nr 1 do nr 10) – sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku, ujęte w Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Asortymentowo-Cenowy

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 33140000-3.

Zamawiający dopuszcza składanie:
1. ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety (nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4), natomiast w Pakiecie nr 5 dopuszcza się składanie ofert na poszczególne pozycje od nr 1 do nr 10,
2. ofert równoważnych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
  • podane w SIWZ – tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ,
  • podane w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty:
    • wykaz min. trzech wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wskazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
  • podane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty:
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
    • jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    oraz
  • w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
    • próbki tj. dołączyć do oferty po 1 nieodpłatnej próbce – dot. Pakietu nr 2, 3, 4
    a także
  • załączą do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 1 do SIWZ.


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia

Wadium
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości:
Za Pakiet nr 1 – 5.000,00 zł,
Za Pakiet nr 2 – wadium nie jest wymagane,
Za Pakiet nr 3 – wadium nie jest wymagane,
Za Pakiet nr 4 – wadium nie jest wymagane,
Za Pakiet nr 5 (poz. od nr 1 do nr 10) – wadium nie jest wymagane.

Kryterium oceny ofert:
Oferowana cena brutto – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 19.03.2010r. do godz. 10.00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.03.2010r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej Zakładu Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
Gabriela Pietyra – Kierownik Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Telefon: 0-32 2515-231 do 4 wew. 330
Fax: 0-32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.03.2010r.


Dodatkowe materiały:
22.03.2010 - Zapytania 22.03.2010 - Zapytania Ogłoszenie wyników postępowania - 06.05.2010r. Ogłoszenie wyników postępowania - 06.05.2010r. SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Zmiana terminu składania i otwarcia ofert - 18.03.2010r. Zmiana terminu składania i otwarcia ofert - 18.03.2010r.
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by