2009-07-01
Ogłoszenie wyników postępowania (14.07.2009)
Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na dostawę zestawów do systemu Medrad Stellant CT składających się z: wkładu jednorazowego o pojemności 200 ml, złącza szybkiego napełniania oraz złącza niskiego ciśnienia z trójnikiem
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej Pzp.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do systemu Medrad Stellant CT składających się z:
- wkładu jednorazowego o pojemności 200 ml (2 szt.),
- złącza szybkiego napełniania (2 szt.),
- złącza niskiego ciśnienia z trójnikiem (1 szt.),
- ostrza typu Spike,
których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Asortymentowo – Cenowy.
Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień: 33141620-2 zestawy medyczne.
Wymagany termin ważności towaru:
Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, z zastrzeżeniem, iż oferowane zestawy są kompatybilne z automatycznym wstrzykiwaczem kontrastu Medrad Stellant CT D.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
Zamawiający nie zamierza:
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.
Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ
(tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ, załączą dokumenty stwierdzające, że oferowane produkty posiadają dopuszczenia do obrotu w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz załączą potwierdzenie wpłaty wadium) i w art. 22 ustawy Pzp (załączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Osoba upoważniona do udzielania informacji – lek. med. Jędrzej Głasek
kontakt telefoniczny pod nr 032 2515-231 do 4 wew. 261, 262 w godzinach od 09:00 do 15:00
fax. 032 2514-533
Wadium
W zamówieniu jest wymagane wadium w wysokości: 1.000,00 zł.
Kryteria oceny ofert:
1. Oferowana cena brutto – 100%
Oferty należy złożyć do dnia 10.07.2009r. do godz. 10.00 w Kancelarii Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.07.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej Zakładu Radioterapii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych
o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów
o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 01.07.2009r.
|