2013-09-16
Ogłoszenie wyników postępowania (19.11.2013)

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO
na
dostawę (zakup i dostarczenie) wraz z instalacją i uruchomieniem centralnego systemu monitorowania i nadzoru okołoporodowego - ciągłe KTG

Podstawa prawna
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl

Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa ( zakup i dostarczenie) wraz z instalacją i uruchomieniem centralnego systemu monitorowania i nadzoru okołoporodowego – ciągłe KTG, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Zamówienie obejmuje również:
1. transport
2. montaż, instalację i uruchomienie, funkcjonalnie sprawnego systemu ciągłego monitorowania KTG
3. okres gwarancji – 24 miesiące na urządzenia , instalacje i oprogramowanie,
4. instruktaż personelu w zakresie obsługi systemu,
5. serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty:
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją,
c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności systemu, w przypadku napraw gwarancyjnych,
e) łączna niesprawność systemu lub jego elementów nie przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność systemu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu – oprogramowania zastępczego,
f) czas naprawy od zgłoszenia do 72 godzin – dot. dni roboczych
6. serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj.
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją,
c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
d) łączna niesprawność systemu lub jego elementów nie przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność systemu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu – oprogramowania zastępczego
e) czas naprawy od zgłoszenia do 72 godzin – dot. dni roboczych
w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy, powiększonej o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ( inflacja), waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy na serwis pogwarancyjny.
f) zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat od podpisania protokołu odbioru systemu oraz rozbudowa systemu o dodatkowe aparaty KTG – ewentualny zakup do 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 33100000 - 1
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:
1. transport,/dostawa
2. montaż, instalacje i uruchomienie funkcjonalnie sprawnego systemu ciągłego monitorowania KTG,
3. instruktaż w zakresie obsługi systemu zakończony podpisaniem „ Protokołu szkolenia”
całość zadania zakończona podpisaniem „Protokołu odbioru systemu” w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

Miejsce dostarczenia
• Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 27: Oddział Ginekologiczno – Położniczy.

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.
2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane. . (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą centralnego systemu monitorowania i nadzoru okołoporodowego – ciągłe KTG )
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych,
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Ofert:
a) Opis systemu – szczegółowy opis oferowanego Szpitalowi systemu w tym poszczególnych jego elementów: sprzęt, stacje, aparaty KTG – producent, model, rok produkcji, licencje, lokalizacja w Szpitalu, oferowane funkcje zagwarantowane w cenie oferty, foldery, fotografie, katalogi – dokumentujące i potwierdzające spełnienie wymagań.
b) Opis sposobu użytkowania systemu i sprzętu lub instrukcja obsługi w języku polskim.
6. Dokument dopuszczający zaoferowany system do obrotu w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( t.j.: Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679, z późn. zm. ).
8. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenia Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ.
9. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły oferty podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium:
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł


Kryterium oceny ofert:
1. Cena – łączna wartość oferty brutto ( bez serwisu pogwarancyjnego) - 80%
2. Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 26.09.2013r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.09.2013r. o godz. 11:00 w 40– 074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający przewiduje
W zakresie serwisu:
zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Wysokość zamówień uzupełniających wynosi do 30 % wartości zamówienia podstawowego.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest:
lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon 32 2511-761
Fax 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.09.2013 r.


Dodatkowe materiały:
19.11.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 19.11.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ Zapytania do SIWZ - 20.IX.2013r. Zapytania do SIWZ - 20.IX.2013r.
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by