Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup przyłóżkowego aparatu rentgenowskiego dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:
www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym
(koszt 10 zł brutto).
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup przyłóżkowego aparatu rentgenowskiego dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego (zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa) w ilości 1 szt.
Zamówienie obejmuje również:
- transport urządzenia do miejsca dostawy,
- montaż i uruchomienie,
- szkolenie w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania urządzenia, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym
- uzyskanie dla Zamawiającego niezbędnych zezwoleń na użytkowanie przyłóżkowego aparatu rtg,
- przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami,
- okres gwarancji – 24 miesiące,
- serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty:
- przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
- naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia,
- wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
- przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych,
- łączna niesprawność urządzenia (w przypadku awarii) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych od daty zawarcia umowy,
- czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin
od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych).
- serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj.
- przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
- naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia,
- wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
- łączna niesprawność urządzenia (w przypadku awarii) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych od daty zawarcia umowy,
- czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin
od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych).
w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy, powiększonej o wskaźnik inflacji, waloryzacja w okresach 12 miesięcznych,
- zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji.
Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 33111000-1 – aparatura rentgenowska
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
- transport urządzenia do miejsca dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
- montaż,
- uruchomienie,
- testowanie urządzenia,
- szkolenie personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania urządzenia, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem "Protokołu szkolenia"
- przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami zakończone podpisaniem "Protokołu końcowego" w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.
2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami przyłóżkowego aparatu rtg).
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) Opis urządzenia, foldery, fotografie – dokumentujące i potwierdzające spełnienie wymagań technicznych
b) Opis sposobu użytkowania urządzenia.
6. Dokument dopuszczający urządzenie do obrotu w kraju.
7. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów.
8. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Wadium:
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości:
1.000,00 zł.
Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za zakup przyłóżkowego aparatu rtg zgodnego z Załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz cena brutto za montaż, uruchomienie, szkolenie -
80%
2. Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny -
20%
Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć
do dnia 20.06.2011r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi
w dniu 20.06.2011r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.
Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.
Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak - Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon: 32 2511-761
Fax: 32 2514-533
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.06.2011r.