2010-12-24
Ogłoszenie wyników postępowania (25.02.2011)/ Zapytania do SIWZ (03.01.2011)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę preparatów dezynfekcyjnych

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 27 – Zakład Radioterapii – Sala Konferencyjna – Dział Księgowości.

Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych przeznaczonych do użytku w obszarze medycznym w podziale na:
Pakiet nr 1 - Środki odkażające – dezynfekcja i pielęgnacja narzędzi;
Pakiet nr 2 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – dezynfekcja rąk;
Pakiet nr 3 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – dezynfekcja błon śluzowych (preparat bez jodu);
Pakiet nr 4 - Środki odkażające – dezynfekcja endoskopów.
Pakiet nr 5 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – dezynfekcja błon śluzowych (preparat-wodny roztwór jodu).
Pakiet nr 6 – Środki odkażające – dezynfekcja sprzętu kuchennego,
ujęte w Załącznik nr 8 do SIWZ – Formularz Cenowy.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 24455000-8 Środki odkażające, 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Sposób dostarczenia próbek:
W przypadku zaoferowania preparatów dezynfekcyjnych równoważnych Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia do Sekretariatu Dyrektora do dnia 07.01.2011r. do godz. 10:00 nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 7 do SIWZ – Wykaz próbek towaru, który należy wypełnić i dołączyć do przesyłki z próbkami
2. Przesyłka z próbkami musi być oznakowana w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy z dopiskiem "próbki do przetargu".

Uwaga!
Zamawiający nie wyraża zgody na dołączenie oferty do przesyłki z próbkami.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
1. częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety, ujęte w Załączniku Nr 8 do SIWZ.
2. równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje preparaty posiadające takie samo spektrum działania, takie same związki aktywne w zakresie najbardziej zbliżonym do czasu działania i stężenia, wydajności i wielkości jednostkowej opakowania

UWAGA - Dot. Pakietu nr 4 poz. 1, 2
Pożądanymi dla Zamawiającego będę wymienione w Załączniku nr 8 do SIWZ preparaty dezynfekcyjne.
Dopuszcza się preparaty równoważne pod warunkiem dołączenia do oferty oświadczenia producenta: „PENTAX” i „BHT” potwierdzającego możliwość zastosowania zaoferowanych preparatów równoważnych w procesie mycia i dezynfekcji endoskopów firmy PENTAX i myjni - dezynfektora Innova E 3 firmy BHT.

UWAGA - Dot. Pakietu nr 2 poz. 1-3
Obecnie w Szpitalu funkcjonuje system zamknięty – Soft Care.
W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostawy
Magazyn Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego – ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice.

Termin realizacji zamówienia: do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 3 dokumenty).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

5. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.

6. Inne dokumenty:

- Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu:
a. wymaganych dokumentów dopuszczających preparaty dezynfekcyjne do stosowania, obrotu w kraju zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, a w szczególności:
1. dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny – wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracje (wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej o ile odrębne przepisy tego wymagają) zgodności CE o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679),
2. dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze – pozwolenie o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz. 252),
3. dla antyseptyków kwalifikowanych jako produkty lecznicze – pozwolenie o którym mowa w ustawie prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008r. Nr 45 poz. 271),
b. wyników badań potwierdzających bójcze spektrum preparatu na organizmy testowe przypisane normom wymienionym w Polskiej Normie PN-EN 14885-2008 do badania środków dezynfekcyjnych dla obszaru medycznego,
c. aktualnych kart charakterystyki preparatów dezynfekcyjnych, wraz z zapewnieniem o przedłożeniu ich na każde wezwanie Zamawiającego podczas badania ofert, najpóźniej przed podpisaniem umowy.

- Oświadczenie Wykonawcy o zgodności oferowanego produktu z przedmiotem zamówienia,

- Materiały informacyjne o oferowanych preparatach dezynfekcyjnych,

- Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 8 do SIWZ

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Za Pakiet nr 1 – 300,00 zł,
Za Pakiet nr 2 – 1.100,00 zł,
Za Pakiet nr 3 – 300,00 zł,
Za Pakiet nr 4 – 400,00 zł,
Za Pakiet nr 5 – 100,00 zł,
Za Pakiet nr 6 – 100,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 07.01.2011r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 27, budynek Zakładu Radioterapii, I piętro, Sekretariat Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.01.2011r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Marzena Ciastek – Z- ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii
Telefon: 32 2515-231 do 4, wew. 240,
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.12.2010r.


Dodatkowe materiały:
03.01.2011 - Zapytania 03.01.2011 - Zapytania 03.01.2011 - Zapytania 03.01.2011 - Zapytania 28.12.2010 - Informacja dla Uczestników Postępowania 28.12.2010 - Informacja dla Uczestników Postępowania
29.12.2010 - Informacja dls wszystkich Uczestników Postępowania (zmiana treści ogłoszenia) 29.12.2010 - Informacja dls wszystkich Uczestników Postępowania (zmiana treści ogłoszenia) 29.12.2010 - Zapytania 29.12.2010 - Zapytania Ogłoszenie wyników postępowania - 25.02.2011r. Ogłoszenie wyników postępowania - 25.02.2011r.
SIWZ SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by