2010-07-02
Ogłoszenie wyników postępowania (11.08.2010)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na utworzenie bazy implantów

Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie w Szpitalu w Oddziale Urazowo - Ortopedycznym – Blok Operacyjny w Katowicach przy ul. Józefowskiej 119 "Bazy Implantów", w skład której wchodzi:

a. zapewnienie towaru: niesterylnych zespoleń nasady kości udowej, sterylnych endoprotez połowiczych, sterylnych endoprotez całkowitych, cementu do endoprotez, implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego, implantów do zespolenia kości długich nad powierzchnią skóry, implantów do małoinwazyjnej metody leczenia zniekształceń stopy (tzw. palucha koślawego), wkrętów kaniulowanych w ilościach wskazanych w Załączniku nr 6 do SIWZ

b. zapewnienie instrumentarium

c. pozostawienie w stałej dyspozycji Zamawiającego towaru ujętego w pkt a. i uzupełnianie na bieżąco "Bazy Implantów".

Szacunkowe ilości towaru przewidzianego przez Zamawiającego do użycia w trakcie trwania umowy przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz Cenowy podzielony na Pakiety od Nr 1 do Nr 8.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień - 33183100-7
1. Wykonawca na czas trwania umowy zapewni nieodpłatnie instrumentarium do zakładania zaoferowanych implantów i utworzy „Bazę Implantów” w Oddziale Urazowo - Ortopedycznym - Blok Operacyjny w Zespole nr 2 - Katowice ul. Józefowska 119. Potrzebną do utworzenia "Bazy Implantów" ilość towaru określa Załącznik nr 6 do SIWZ.

2. Utworzenie "Bazy Implantów" polegać będzie na tym, że Wykonawca w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy przekaże na podstawie "Protokołu przekazania" instrumentarium do zakładania implantów i implanty, wg rodzaju i ilości określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ bez wystawiania na tę partię towaru faktury VAT. W trakcie obowiązywania umowy potrzebny rodzaj i rozmiar implantów będzie uzupełniany na bieżąco na podstawie zamówienia przesłanego faksem do Wykonawcy, który będzie zwrotnie potwierdzał jego otrzymanie i w terminie do 5 dni dostarczy towar.

3. Na wykorzystany z "Bazy Implantów", towar będzie wystawiana każdorazowo faktura VAT. Podstawą do jej wystawienia będzie zawiadomienie Wykonawcy dokonane przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za nadzór nad "Bazą Implantów".

4. Zakończeniem realizacji umowy będzie zwrot implantów z "Bazy Implantów" wraz z instrumentarium na podstawie "Protokołu zdawczo – odbiorczego" podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy i końcowe rozliczenie umowy.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia: do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż przez 12 miesięcy od daty jej zawarcia.

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. podane w SIWZ tj. wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ,

2. określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. załączą do oferty:
a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 1 dokument).

3. określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. załączą do oferty:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

4. załączą do oferty inne dokumenty:
a) Potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy kserokopie wymaganych zgłoszeń bądź zaświadczeń o wpisie do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z obowiązującymi przepisami na oferowane towary.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości:
Pakiet nr 1 – 290,00 zł
Pakiet nr 2 – 450,00 zł
Pakiet nr 3 – 1.300,00 zł
Pakiet nr 4 – 300,00 zł
Pakiet nr 6 – 300,00 zł
Pakiet nr 7 – 1.250,00 zł

W pozostałych Pakietach wadium nie będzie wymagane.

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za przedmiot zamówienia – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 14.07.2010r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 w Kancelarii Dyrektora Szpitala.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.07.2010r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 27 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami - lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon: 32 2511-761
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.07..2010r.


Dodatkowe materiały:
08.07.2010 - Zapytania 08.07.2010 - Zapytania 09.07.2010 - Zapytania 09.07.2010 - Zapytania 11.08.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania 11.08.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania
13.07.2010 - Zapytania 13.07.2010 - Zapytania 13.07.2010 - Zmiana terminu składania ofert 13.07.2010 - Zmiana terminu składania ofert SIWZ SIWZ
Załącznik nr 2 do SIWZ Załącznik nr 2 do SIWZ Załącznik nr 6 do SIWZ Załącznik nr 6 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by