2013-10-29
Ogłoszenie wyników postępowania (05.12.2013)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup i dostarczanie materiałów medycznych z włókniny i flizeliny jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 81 /2013)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie materiałów medycznych z włókniny i flizeliny jednorazowego i wielorazowego użytku w podziale na:
  • Pozycję nr 1 - Sterylna serweta,
  • Pozycję nr 2 - Sterylna serweta,
  • Pozycję nr 3 - Sterylny pokrowiec na ramię C,
  • Pozycję nr 4 - Obłożenie pola operacyjnego do artroskopii,
  • Pozycję nr 5 - Obłożenie pola operacyjnego do artroskopii z torbą,
  • Pozycję nr 6 - Obłożenie pola operacyjnego z serwetą z wycięciem "U",
  • Pozycję nr 7 - Sterylne obłożenie uniwersalne,
  • Pozycję nr 8 - Sterylne obłożenie uniwersalne,
  • Pozycję nr 9 - Zestaw sterylny do cięcia cesarskiego,
  • Pozycję nr 10 - Zestaw sterylny do zabiegów ginekologicznych dolnych,
  • Pozycję nr 11 - Zestaw sterylny do laparoskopii ginekologicznej
  • Pozycję nr 12 - Sterylna osłona na kończynę
  • Pozycję nr 13 - Sterylny pokrowiec foliowy na przewody,
  • Pozycję nr 14 – Serweta,
  • Pozycję nr 15 - Sterylny jednorazowy pokrowiec na stolik Mayo,
  • Pozycję nr 16 - Sterylny zestaw do zespoleń śródszpikowych DHS,
  • Pozycję nr 17 - Fartuch ochronny,
  • Pozycję nr 18 - Sterylny fartuch chirurgiczny,
  • Pozycję nr 19 - Fartuch przedni folia + flizelina,
  • Pozycję nr 20 - Fartuch chirurgiczny barierowy,
  • Pozycję nr 21 - Maska chirurgiczna,
  • Pozycję nr 22 - Maska chirurgiczna,
  • Pozycję nr 23 - Czepek chirurgiczny,
  • Pozycję nr 24 - Czapka chirurgiczna,
  • Pozycję nr 25 - Ochraniacz na obuwie,
  • Pozycję nr 26 - Serweta / prześcieradło,
  • Pozycję nr 27 - Komplet pościeli,
  • Pozycję nr 28 - Podkład z włókniny,
  • Pozycję nr 29 - Podkład z włókniny,
  • Pozycję nr 30 - Serweta operacyjna,
  • Pozycję nr 31 - Serweta operacyjna,
  • Pozycję nr 32 - Serweta operacyjna włókninowa,
  • Pozycję nr 33 - Serweta operacyjna włókninowa,
  • Pozycję nr 34 - Sterylny fartuchy chirurgiczny,
  • Pozycję nr 35 - Czepek chirurgiczny z opaską zatrzymującą pot,
  • Pozycję nr 36 - Folia operacyjna,
  • Pozycję nr 37 - Folia operacyjna,
  • Pozycję nr 38 - Jednorazowy zestaw zabiegowy do wkłucia centralnego,
których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 9 do SIWZ – Formularz Asortymentowo-Cenowy.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 33140000-3 Materiały medyczne.
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie materiałów medycznych z włókniny i flizeliny sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
  2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru loco magazyn Zamawiającego.
  3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
  4. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia na w/w asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przy pomocy faksu.
  6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
  7. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnych i bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek towaru.
  8. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  9. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne pozycje od 1 do 38.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Sposób i miejsce złożenia próbek
Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne.
Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce. Paczkę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy. Paczka dodatkowo winna być opisana: "PRÓBKI do przetargu na zakup i dostarczanie materiałów medycznych z włókniny i flizeliny".
Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek towaru, który należy wypełnić i dołączyć do paczki z próbkami.
Próbki należy złożyć w Kancelarii, ul. Raciborska 26, do dnia 08.11.2013r. do godz. 10:00.

Miejsce dostawy
Magazyn Szpitala – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00).

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- PRÓBKI zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ.

6. INNE DOKUMENTY
a) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty dokumenty potwierdzające, że oferowane towary posiadają dopuszczenia do obrotu w kraju zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.), z wyraźnym wskazaniem numeru pozycji, której dokument dotyczy.
b) dot. obłożeń i odzieży chirurgicznej – dot. pozycji nr 1, 2, 4-12, 14-16, 18-22, 33, 34, 36-38
1. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie producenta o zgodności z normą PN-EN 13795 1,2,3.
2. Wykonawca załącza do oferty arkusz danych technicznych materiału podstawowego - włókniny - potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13795 1,2,3.
c) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wyliczenia pozycji na które składa ofertę wg Załącznika nr 9 do SIWZ.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
  • dla pozycji nr 1 - 7,50 zł
  • dla pozycji nr 2 - 58,50 zł
  • dla pozycji nr 3 - 37,50 zł
  • dla pozycji nr 4 - 654,00 zł
  • dla pozycji nr 5 - 55,50 zł
  • dla pozycji nr 6 - 117,00 zł
  • dla pozycji nr 7 - 748,50 zł
  • dla pozycji nr 8 - 105,00 zł
  • dla pozycji nr 9 - 855,00 zł
  • dla pozycji nr 10 - 147,00 zł
  • dla pozycji nr 11 - 130,50 zł
  • dla pozycji nr 12 - 7,50 zł
  • dla pozycji nr 13 - 63,00 zł
  • dla pozycji nr 14 - 49,50 zł
  • dla pozycji nr 15 - 34,50 zł
  • dla pozycji nr 16 - 133,50 zł
  • dla pozycji nr 17 - 99,00 zł
  • dla pozycji nr 18 - 388,50 zł
  • dla pozycji nr 19 - 49,50 zł
  • dla pozycji nr 20 - 108,00 zł
  • dla pozycji nr 21 - 55,50 zł
  • dla pozycji nr 22 - 1,80 zł
  • dla pozycji nr 23 - 18,00 zł
  • dla pozycji nr 24 - 43,50 zł
  • dla pozycji nr 25 - 9,00 zł
  • dla pozycji nr 26 - 258,00 zł
  • dla pozycji nr 27 - 136,50 zł
  • dla pozycji nr 28 - 118,50 zł
  • dla pozycji nr 29 - 12,00 zł
  • dla pozycji nr 30 - 213,00 zł
  • dla pozycji nr 31 - 46,50 zł
  • dla pozycji nr 32 - 15,00 zł
  • dla pozycji nr 33 - 7,50 zł
  • dla pozycji nr 34 - 162,00 zł
  • dla pozycji nr 35 - 22,50 zł
  • dla pozycji nr 36 - 9,00 zł
  • dla pozycji nr 37 - 15,00 zł
  • dla pozycji nr 38 - 115,50 zł
Razem wadium od pozycji 1 do 38 wynosi: 5.107,80 zł.

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 08.11.2013 r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.11.2013 r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Marzena Ciastek – Z- ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii
Telefon: 32 42-00-240,
Fax: 32 2514–533.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.10.2013 r.


Dodatkowe materiały:
05.12.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 05.12.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 06.11.2013 - Zmiana terminu składania ofert 06.11.2013 - Zmiana terminu składania ofert 12.11.2013 - Zapytania [doc, 9,84MB] 12.11.2013 - Zapytania [doc, 9,84MB]
SIWZ SIWZ Załącznik nr 9 do SIWZ Załącznik nr 9 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by