2010-07-06
Ogłoszenie wyników postępowania - 05.08.2010r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę akcesoriów i części komputerowych

Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i części komputerowych (CPV – 30217000-3) dla potrzeb Szpitala im. St. Leszczyńskiego w Katowicach wg Załącznika nr 2 do SIWZ – Oferty cenowej.

Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety:
Pakiet nr 1 – kable do drukarki, folie grzałki, wałki olejowe, klawiatury komputerowe, listwy zasilające, myszy komputerowe, dyski zewnętrzne na USB, pamięć Flash, wentylatory i wtyki,
Pakiet nr 2 – dyski HDD, karty sieciowe, karty grafiki, kontroler SATA, pamięci DDRAM, stacje FDD, zasilacze, kabel UTP, konwertery TX-FX SC.
Pakiet nr 3 – nagrywarka DVD, nagrywarka Blu-Ray, płyty czyszczące, płyty CD-R, CD-RW, DVD-RW i Blu-Ray 50GB, taśmy czyszczące do streamerów i taśmy do streamerów,
Pakiet nr 4– procesory, płyty główne, pamięci RAM, karty graficzne.

UWAGA:
Zaoferowane akcesoria i części komputerowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane.

1. Dostawy towaru odbywać się będą sukcesywnie przez cały czas trwania umowy w terminach i asortymencie oraz jego ilości wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia faksem.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części lub z całości asortymentu i jego ilości w razie zaistnienia sytuacji niezależnej od Zamawiającego, której nie mógł przewidzieć przed wdrożeniem postępowania o zamówienie publiczne. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom - zmniejszeniu w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.

Miejscem realizacji zamówienia jest Magazyn Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice ul. Raciborska 27.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne, kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż przez 12 miesięcy od daty jej zawarcia.

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. podane w SIWZ tj. wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ,

2. określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. załączą do oferty:
a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty).

3. określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. załączą do oferty:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

4. załączą do oferty inne dokumenty:
a) Informację o warunkach udzielonej gwarancji na dostarczone części komputerowe.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Pakiet nr 1 – 240,00 zł
Pakiet nr 2 – 750,00 zł
Pakiet nr 3 – 1.100,00 zł
Pakiet nr 4 - 650,00 zł

Kryterium oceny ofert:
cena brutto za Pakiet – 90%
okres gwarancji na oferowany towar podany w miesiącach, liczony od momentu jego dostarczenia do Zamawiającego – 10%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 15.07.2010r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 w Kancelarii Dyrektora Szpitala.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.07.2010r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 27 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami - mgr Tomasz Duniec - Informatyk
Telefon: 32/ 2515 – 231 do 4 wew. 241,
Tel. kom. 603-798-662
Fax: 32/ 2514 – 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.07.2010 r.


Dodatkowe materiały:
Ogłoszenie wyników postępowania - 05.08.2010r. Ogłoszenie wyników postępowania - 05.08.2010r. SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by