2012-12-13
Ogłoszenie wyników postępowania (09.01.2013)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na wywóz (transport) i unieszkodliwianie odpadów medycznych, szpitalnych

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wywóz (transport) i unieszkodliwianie odpadów medycznych, szpitalnych ze Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV- 90500000-2 Usługi związane z odpadami, 90524000-6 Usługi w zakresie odpadów medycznych, 90524200-8 Usługi usuwania odpadów szpitalnych, 90524400-0 Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych.

Odpadami szpitalnymi są następujące odpady:
18 01 01 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki
18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania
18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady)
18 01 06* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne
18 01 08* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne
18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08
18 01 82 Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych
* - odpady niebezpieczne

UWAGA!
  1. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.
  2. Dopuszcza się:
    - waloryzację ceny jednostkowej o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja) po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy,
    - zmianę ceny w przypadku zmiany opłat wynikających z przepisów prawa powszechnego.
  3. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pojemniki i wywozić odpady z następujących posesji Szpitala:
    - ul. Raciborska 27 - 4 pojemniki po 1,1m3 - wywóz 3 razy w tygodniu
    - ul. Józefowska 119 - 2 pojemniki po 1,1m3 - wywóz 2 razy w tygodniu
  4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram dostarczania pojemników i wywozu odpadów w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy.
  5. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z obiektami Szpitala, z których będą wywożone odpady.
  6. Opłatę za dzierżawę pojemników i transport należy skalkulować w cenie za wywóz odpadów.

Wykonawca będzie zobowiązany wykonać powierzone prace:
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Zgodnie z zasadami sanitarno–epidemiologicznymi,
- Z zachowaniem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z Kodeksu Pracy a pracownicy Wykonawcy zostali przeszkoleni w zakresie prac przy odpadach medycznych, - W czynnym obiekcie w sposób umożliwiający jego niezakłócone funkcjonowanie.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, równoważnych i wariantowych

Termin realizacji zamówienia: przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) koncesję, zezwolenie lub licencję (na odbiór, wywóz i utylizację odpadów),
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług zgodnych z przedmiotem zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 3 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia) - wg dołączonego Załącznika Nr 7 do SIWZ.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. INNE DOKUMENTY
a) W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 10.000,00 zł.

UWAGA!
Wykonawca składa do Zamawiającego – Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach – potwierdzenie wniesienia wadium (w pieniądzu lub pod każdą inną dopuszczalną postacią), a tym samym wyraża chęć przystąpienia do postępowania przetargowego.
Potwierdzenie należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26 do dnia 28.12.2012 r. do godziny 10:00.

Kryterium oceny ofert:
Całkowita cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 28.12.2012r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.12.2012r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający przewiduje
zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Wielkość zamówienia uzupełniającego - 15% zamówienia podstawowego.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Marzena Ciastek – Z- ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii
Telefon: 32 42-00-240,
Fax: 32 2514–533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.12.2012r.


Dodatkowe materiały:
09.01.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 09.01.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 20.12.2012 - Zmiana terminu składa ofert 20.12.2012 - Zmiana terminu składa ofert 27.12.2012 - Zapytania 27.12.2012 - Zapytania
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by