2014-09-23
Ogłoszenie wyników postępowania (04.11.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Szpitala
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/69 /2014)

Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu w podziale na:
Pakiet nr 1 – zestawy jednorazowego użytku do wstrzykiwacza kontrastu do badań metodą tomografii komputerowej,
Pakiet nr 2 – zestawy jednorazowego użytku do wstrzykiwacza kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego,
ujęte w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz Cenowy.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 33141620-2 zestawy medyczne.
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie zestawów i łączników jednorazowego użytku do wstrzykiwacza kontrastu, sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu.
  2. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia przesłanie zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu.
  3. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen brutto na oferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
  4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
  5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
  6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  7. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie.
  8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru posiadającego stosowne dopuszczenie do obrotu na terenie kraju.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
- częściowych na poszczególne kompletne Pakiety
- równoważnych, na zasadach określonych w niniejszej SIWZ.

Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem:
- Medrad Stellant CT – dot. Pakietu nr 1,
- Medrad Spectris Solaris EP – dot. Pakietu nr 2,
o takich samych parametrach jak oryginał.
Na produkt równoważny Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie producenta wstrzykiwaczy Medard użytkowanych przez Zamawiającego lub autoryzowanego serwisu producenta o kompatybilności oferowanego wyrobu z wstrzykiwaczami posiadanymi przez Zamawiającego i ponoszeniu wszelkiej odpowiedzialności za oferowany produkt.

Miejsce realizacji dostaw
Magazyn Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego – ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice

Termin realizacji zamówienia
Dot. Pakietu nr 1 i Dot. Pakietu nr 2
Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły oferty podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. INNE DOKUMENTY
a) aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane towary do obrotu i stosowania w kraju zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.),
b) prospekt zaoferowanego zestawu,
c) w przypadku produktów równoważnych pisemne oświadczenie producenta wstrzykiwaczy Medard użytkowanych przez Zamawiającego lub autoryzowanego serwisu producenta o kompatybilności oferowanego wyrobu z wstrzykiwaczami posiadanymi przez Zamawiającego.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 03.10.2014 r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.10.2014 r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Jędrzej Głasek
Telefon: 32/ 42-00-261
Fax: 32/ 2514–533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.09.2014r.


Dodatkowe materiały:
01.10.2014 - Zmiana terminu składania ofert 01.10.2014 - Zmiana terminu składania ofert 04.11.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 04.11.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 09.10.2014 - Zmiana terminu składania ofert 09.10.2014 - Zmiana terminu składania ofert
15.10.2014 - Zmiana terminu składania ofert 15.10.2014 - Zmiana terminu składania ofert 16.10.2014 - Zapytania, Modyfikacja treści SIWZ 16.10.2014 - Zapytania, Modyfikacja treści SIWZ SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by