2013-10-21
Ogłoszenie wyników postępowania (08.11.2013)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup energii elektrycznej
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 79 /2013)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach:

Centralna Izba Przyjęć – ul. Raciborska 27
Przyłącze nr 1 – Nr licznika 99709301
Przyłącze nr 2 – Nr licznika 99709302
PLGZEO00000590748333000013084137
PLGZEO00000590748333000013085863
taryfa B21
Szacunkowe zużycie 360 MWh

Zespół nr 1 - ul. Raciborska 27
Przyłącze nr 1 – Nr licznika 96729938
Przyłącze nr 2 – Nr licznika 96729937
PLGZEO00000590748333000012511375
PLGZEO00000590748333000012512080
taryfa C21
Szacunkowe zużycie 780 MWh

Zespół nr 2 Józefowska 119
Przyłącze nr 1 – Nr licznika 94750126
Przyłącze nr 2 – Nr licznika 96730031
PLGZEO00000590748333000011368404
PLGZEO00000590748333000011369109
taryfa C21
Szacunkowe zużycie 190 MWh

Zakład Radioterapii - ul. Raciborska 27
Przyłącze nr 1 – Nr licznika 87064439
Przyłącze nr 2 – Nr licznika 87064440
PLGZEO00000590748333000004643265
PLGZEO00000590748333000004644991
taryfa C21
Szacunkowe zużycie 580 MWh

Zarząd - ul. Raciborska 26
Przyłącze nr 1 – Nr licznika 18295407
PLGZEO00000590748332000005916507
taryfa C11
Szacunkowe zużycie 90 MWh
Łączne szacunkowe zużycie 2000 MWh

Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Zamawiającego jest TAURON Polska Energia S.A.

Realizacja zamówienia winna odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne ( tekst jednolity Dz.U. z 2012r., poz.1059 z póz. zmianami) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 09300000-2 – energia elektryczna, cieplna, sloneczna, jądrowa.

Zamawiający zastrzega:
Ilość zamawianej energii może ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionej energii.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
od 01.01.2014r. do 31.12.2014r.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. świadczą usługi sprzedaży energii elektrycznej na terenie działania przedsiębiorstwa energetycznego TAURON Polska Energia S.A. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły oferty podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za przedmiot zamówienia – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 31.10.2013r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.10.2013r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
1. zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zawartej umowie, w kierunku możliwości jej wypowiedzenia w związku ze zmianą udzielanych świadczeń zdrowotnych, zmianami organizacyjnymi Zamawiającego lub też zmianą związaną z regulacjami wynikającymi z prawa powszechnego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Mgr inż. Włodzimierz Sygulski – Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych
Telefon: 32 42 00 157
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.10.2013r.


Dodatkowe materiały:
08.11.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 08.11.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 24.10.2013 - Zapytania 24.10.2013 - Zapytania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by