2016-05-31
Ogłoszenie wyników postępowania (23.08.2016)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych, pielęgnacyjnych, myjących, czyszczących i konserwujących przeznaczonych do użytku w obszarze medycznym
(znak sprawy: KCO/PN/ 31 / 2016)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Sposób przekazania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ
1. SIWZ jest dostępna na stronie internetowej K.C.O.: www.kco.katowice.pl
2. SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
3. Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych, pielęgnacyjnych, myjących, czyszczących i konserwujących przeznaczonych do użytku w obszarze medycznym w podziale na:
Pakiet nr 1 – Środki odkażające – dezynfekcja narzędzi;
Pakiet nr 2 – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – dezynfekcja rąk;
Pakiet nr 3 – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – dezynfekcja i pielęgnacja rąk;
Pakiet nr 4 – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – dezynfekcja błon śluzowych (preparat bez jodu);
Pakiet nr 5 – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – dezynfekcja błon śluzowych (preparat-wodny roztwór jodu);
Pakiet nr 6 – Środki odkażające – dezynfekcja i konserwacja endoskopów;
Pakiet nr 7 – Środki odkażające – dezynfekcja w gastronomii;
Pakiet nr 8 – Środki odkażające – dezynfekcja powierzchni;
Pakiet nr 9 – Środki odkażające – dezynfekcja powierzchni;
Pakiet nr 10 – Środki odkażające – dezynfekcja powierzchni;
Pakiet nr 11 – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – dezynfekcja skóry;
Pakiet nr 12 – Środek konserwujący – konserwacja narzędzi;
Pakiet nr 13 – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – mycie i pielęgnacja skóry,
Pakiet nr 14 – Środki odkażające – dezynfekcja i czyszczenie urządzeń ssących;
Pakiet nr 15 – Środki odkażające – dezynfekcja powierzchni;
Pakiet nr 16 – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – mycie i pielęgnacja rąk;
Pakiet nr 17 – Środki odkażające – dezynfekcja i konserwacja endoskopów;
Pakiet nr 18 – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – mycie i pielęgnacja skóry;
Pakiet nr 19 – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – mycie i pielęgnacja skóry;
Pakiet nr 20 – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – mycie i pielęgnacja jamy ustnej;
Pakiet nr 21 – Środki odkażające – dezynfekcja i konserwacja dezynfektora;
Pakiet nr 22 – Środki odkażające – dezynfekcja powierzchni;
ujęte w Załącznik 9 do SIWZ – Formularz Cenowy.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
Pakiet nr 1, 6, 7, 8, 9, 10, 14, 15, 17, 21, 22 – 24455000-8 Środki odkażające,
Pakiet nr 2, 4, 5, 11 – 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
Pakiet nr 3, 13, 16, 18, 19, 20 – 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 33700000-7 Produkty do pielęgnacji ciała,
Pakiet nr 12 – 09210000-4 Preparaty smarowe.

I. Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
  1. częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety, ujęte w Załączniku Nr 9 do SIWZ.
  2. równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje preparaty posiadające takie samo spektrum działania, takie same związki aktywne w zakresie najbardziej zbliżonym do czasu działania i stężenia, wydajności i wielkości jednostkowej opakowania.
UWAGA - Dot. Pakietu nr 2 poz. 1-3
Obecnie w K.C.O. funkcjonuje system zamknięty – Soft Care.
W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

UWAGA - Dot. Pakietu nr 6 poz. 1, 2
Pożądanymi dla Zamawiającego będę wymienione w Załączniku nr 8 i 9 do SIWZ preparaty dezynfekcyjne.
Dopuszcza się preparaty równoważne pod warunkiem dołączenia do oferty oświadczenia producenta: "PENTAX" i "BHT" potwierdzającego możliwość zastosowania zaoferowanych preparatów równoważnych w procesie mycia i dezynfekcji endoskopów firmy PENTAX i myjni - dezynfektora Innova E 3 firmy BHT.

UWAGA - Dot. Pakietu nr 16
W Zakładzie Radioterapii funkcjonuje system - KATRIN.
W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

UWAGA - Dot. Pakietu nr 17
Zamawiający posiada na gwarancji nową myjkę endoskopową OLYMPUS.
W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

UWAGA - Dot. Pakietu nr 21
Zamawiający posiada na gwarancji nową myjkę dezynfektora GETINGE.
W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych, pielęgnacyjnych, myjących, czyszczących i konserwujących przeznaczonych do użytku w obszarze medycznym, sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego, przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie pisemnych zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu.
  2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto na oferowane towary przez cały okres obowiązywania umowy.
  3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru loco Magazyn i loco Apteka Zamawiającego.
  4. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni roboczych (t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnymi od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu.
  6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  7. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy, liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie.
  8. W przypadku zaoferowania preparatów równoważnych Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia do Kancelarii Dyrektora nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek towaru.
  9. UWAGA dot. Załącznika nr 9 do SIWZ:
    1. W kolumnie "Cena jedn. netto za ..." dopuszcza się wycenę do czterech miejsc po przecinku,
    2. W kolumnach "Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto" wycena wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku.
  10. UWAGA dot. Załącznika nr 9 do SIWZ:
    Zamawiający wymaga, aby wielkość oferowanego produktu była najbardziej zbliżona do wielkości opakowania używanej przez Zamawiającego.

Sposób i miejsce złożenia próbek
dot. Pakietu nr 3 poz. 3, 4, Pakietu nr 6 poz. 1-5, Pakietu nr 9 poz. 7
Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne.
Zamawiający dopuszcza złożenie próbek razem z ofertą.
Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce/kopercie.
Paczkę/kopertę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy oraz numer pakietu i numer pozycji - której dotyczy.
Paczka/koperta dodatkowo winna być opisana: PRÓBKI do przetargu na zakup i dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych, pielęgnacyjnych, myjących, czyszczących i konserwujących.
Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek towaru, który należy wypełnić i dołączyć do paczki/koperty z próbkami.
Próbki należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26, do dnia i godziny składania ofert.

Miejsce realizacji dostaw
Dot. Pakietu nr 1-3, 6-10, 12, 14-19, 21, 22
Magazyn Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00).
Dot. Pakietu nr 4, 5, 11, 13, 20
Apteka Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 do 14:00).

Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

6. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki tj. w przypadku zaoferowania preparatów równoważnych Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia do Kancelarii Dyrektora nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek towaru.

7. INNE DOKUMENTY

A. dot. Pakietu nr 1-12, 14, 15, 17, 21, 22
I. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu:
a. wymaganych dokumentów dopuszczających preparaty dezynfekcyjne do stosowania, obrotu w kraju zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, a w szczególności:
1. dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny – wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracje (wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej o ile odrębne przepisy tego wymagają) zgodności CE o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2015r. poz. 876 ze zm.),
2. dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze – pozwolenie o którym mowa w ustawie z dnia 13.09.2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2015 poz. 1926),
3. dla antyseptyków kwalifikowanych jako produkty lecznicze – pozwolenie o którym mowa w ustawie z dnia 06.09.2001 r. prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zm.),
b. wyników badań potwierdzających bójcze spektrum preparatu na organizmy testowe przypisane normom wymienionym w Polskiej Normie PN-EN 14885-2008 do badania środków dezynfekcyjnych dla obszaru medycznego (faza II etap II),
c. aktualnych kart charakterystyki preparatów dezynfekcyjnych, wraz z zapewnieniem o przedłożeniu ich na każde wezwanie Zamawiającego podczas badania ofert, najpóźniej przed podpisaniem umowy.

B. dot. Pakietu nr 13
I. W przypadku produktów zakwalifikowanych jako produkty kosmetyczne Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu:
a. wymaganych dokumentów dopuszczających produkt kosmetyczny do stosowania, obrotu w kraju zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, a w szczególności:
1. potwierdzenie notyfikacji w CPNP,
2. karty danych technicznych, wraz z zapewnieniem o przedłożeniu ich na każde wezwanie Zamawiającego podczas badania ofert, najpóźniej przed podpisaniem umowy.

C. dot. Pakietu nr 18, 19
I. Raport bezpieczeństwa produktu kosmetycznego.

D. Oświadczenie Wykonawcy o zgodności oferowanego produktu z przedmiotem zamówienia,

E. Materiały informacyjne o oferowanych produktach np. kartę produktu, ulotkę, etykietę lub inny dokument wystawiony przez producenta.

F. Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 9 do SIWZ.


Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
1. Wadium jest wymagane w zakresie:
Pakietu Nr 1 w wysokości: 250,00 zł,
Pakietu Nr 2 w wysokości: 850,00 zł,
Pakietu Nr 3 w wysokości: 100,00 zł,
Pakietu Nr 4 w wysokości: 200,00 zł,
Pakietu Nr 6 w wysokości: 300,00 zł,
Pakietu Nr 8 w wysokości: 200,00 zł,
Pakietu Nr 9 w wysokości: 550,00 zł,
Pakietu Nr 10 w wysokości: 100,00 zł,
Pakietu Nr 17 w wysokości: 200,00 zł,
Pakietu Nr 21 w wysokości: 100,00 zł,
Pakietu Nr 22 w wysokości: 250,00 zł.
Razem: 3.100,00 zł.

2. Wadium nie jest wymagane w zakresie Pakietu Nr 5, 7, 11-16, 18-20.

Kryterium oceny ofert:
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 14.06.2016 r. do godz. 10:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.06.2016 r. o godz. 11:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Marzena Ciastek – Z- ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii
Telefon: (32) 42-00-240,
Fax: (32) 2514–533.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.05.2016 r.


Dodatkowe materiały:
09.06.2016 - Zapytania 09.06.2016 - Zapytania 10.06.2016 - Zapytania 10.06.2016 - Zapytania 23.08.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania 23.08.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania
SIWZ SIWZ Załącznik nr 9 do SIWZ Załącznik nr 9 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by