2012-05-24
Ogłoszenie wyników postępowania - 03.08.2012r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na zakup i dostarczenie urządzeń, sprzętu i przyborów kuchennych

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie urządzeń, sprzętu i przyborów kuchennych zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Pakiety.
Urządzenia, sprzęt w Pakiecie nr 1 muszą być nowe, posiadać 24 miesięczną gwarancję i atesty bezpieczeństwa oraz spełniać wymagania technologiczne konieczne przy wdrażaniu systemu HACCP.
Wszystkie przybory kuchenne w Pakiecie nr 2 muszą być nowe, posiadać 24 miesięczną gwarancję oraz spełniać normy higieny HACCP i być przystosowane do mycia i wyparzania w zmywarkach przemysłowych.

dot. Pakietu nr 1
Zamówienie obejmuje również:
  1. transport, wyładunek i wniesienie urządzeń, sprzętu do Kuchni Szpitalnej
  2. montaż i uruchomienie,
  3. okres gwarancji – 24 miesiące,
  4. szkolenie personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania urządzeń i sprzętu
  5. serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty:
    1. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
    2. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, sprzętu,
    3. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
    4. przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, sprzętu w przypadku napraw gwarancyjnych,
    5. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 72 godziny od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych).
  6. zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji.

dot. Pakietu nr 2
Zamówienie obejmuje również:
  1. transport, wyładunek i wniesienie przyborów kuchennych do Kuchni Szpitalnej,
  2. okres gwarancji – 24 miesiące


Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
39312000-2 - urządzenia do przygotowania żywności, 39713100-4 - zmywarka do naczyń, 39711210-4 - rozdrabniacze żywności, 42214000-9 - piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania i podgrzewania, 39710000-9 - elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, 39221000-7 - sprzęt kuchenny, 39241100-4 - noże, 38412000-6 - termometry, 38413000-3 – pirometry, 39151200-7 - stoły robocze

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:
do 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy zakończone podpisaniem "Protokołu końcowego".

Miejsce dostarczenia
- Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 27, Katowice: Kuchnia szpitalna.

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami urządzeń, sprzętu, przyborów kuchennych odpowiednio do właściwego Pakietu)

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Ofert:
a) Opis urządzenia, sprzętu, przyborów kuchennych, foldery, katalogi – dokumentujące i potwierdzające spełnienie wymagań funkcjonalnych.

6. Dokument dopuszczający urządzenie, sprzęt, przybory kuchenne do obrotu w kraju.

7. Informację o serwisie gwarancyjnym, pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów.

8. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości:
w Pakiecie nr 1 - 1 000,00 zł,
w Pakiecie nr 2 - 500,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za przedmiot zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 11.06.2012r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.06.2012r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr inż. Włodzimierz Sygulski – Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych
Telefon: 32 4200-157
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.05.2012 r.


Dodatkowe materiały:
06.06.2012 - Zapytania, zmiana treści SIWZ, zmiana terminu składania ofert 06.06.2012 - Zapytania, zmiana treści SIWZ, zmiana terminu składania ofert Ogłoszenie wyników postępowania - 03.08.2012r. Ogłoszenie wyników postępowania - 03.08.2012r. SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by