2016-06-13
Unieważnienie postępowania (05.08.2016)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na ochronę obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii wraz z monitorowaniem systemów alarmowych
(znak sprawy: K.C.O./ PN/ 34/ 2016)

Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.)– zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Ochrona obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii wraz z monitorowaniem systemów alarmowych.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia CPV 79710000-4 usługi ochroniarskie.

Opis przedmiotu zamówienia

A. Szczegółowe czynności dotyczące prac w zakresie zapewnienia ochrony, tj. zabezpieczenia mienia i osób w obiektach, wg poniższej lokalizacji, znajdujących się na terenach Katowickiego Centrum Onkologii są następujące:
  1. w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27
    1. całodobowy dozór (co najmniej 3 pracowników ochrony fizycznej na zmianie) – ochrona, a w szczególności:
      • zapewnienie ochrony personelu Centrum, pacjentów;
      • szczególne zapewnienie ochrony personelu w miejscu pracy w pomieszczeniach izby przyjęć i sąsiadujących w CIP;
      • zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Centrum;
      • nadzór nad porządkiem na terenie Centrum;
      • niezwłoczne przeciwdziałanie (skuteczne interwencje) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób) przebywającej (-cych) na terenie Centrum, a w szczególności w okolicach recepcji izby przyjęć, w godzinach późnopopołudniowych i nocnych;
      • szczególny nadzór nad obiektami i terenem od strony północno-wschodniej i północno-zachodniej ogrodzenia terenu;
      • szczególna ochrona rzeźby "Wiktoria Rzucająca Wieniec";
      • zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom technicznym (pracownicy pionu technicznego Centrum) wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin;
      • informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja Centrum) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach;
      • w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar, zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami Zamawiającego, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez niedopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia;
      • uzbrajanie i wyłączanie alarmów oraz zamykanie i otwieranie poradni specjalistycznej i pracowni mammografii;
      • regularne obchody (co najmniej 6 razy w ciągu zmiany) - patrolowanie chronionego terenu i sprawdzanie ustalonego stanu zabezpieczeń obiektów, potwierdzone wprowadzonym przez Wykonawcę systemem kontroli – zgłaszania patrolu w punktach kontroli;
      • wydawanie i odbieranie kluczy od poszczególnych pomieszczeń i obiektów osobom upoważnionym, prowadzenie stosownej ewidencji;
      • obsługa i obserwacja wjazdu dla karetek, korytarzy parteru Centralnej Izby Przyjęć przy pomocy monitoringu cctv, central ochrony p.poż., gazów medycznych i sieci elektroenergetycznej;
      • prowadzenie "Książki raportów dziennych służby";
      • niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady – samowolne opuszczenie posterunku.
    2. całodobowe pełnienie służby przy wjeździe na teren Katowickiego Centrum Onkologii (co najmniej 1 pracownik ochrony fizycznej na zmianie)
      • szczególny nadzór nad pojazdami wjeżdżającymi (rozumiany przez Zamawiającego jako dopuszczenie do wjazdu wyłącznie pojazdów uprawnionych) i wyjeżdżającymi, miejscami postojowymi, parkowaniem pojazdów na terenie Centrum,
      • utrzymanie porządku parkujących pojazdów, tak aby drogi wewnętrzne były całkowicie przejezdne i nie nastąpiły przypadki niszczenia zieleni na terenie Centrum,
      Miejscami pełnienia służby/dozoru całodobowego dla czynności opisanych w ppkt a), b) są:
      • pomieszczenie ochrony w budynku Centralnej Izby Przyjęć,
      • pomieszczenie w Pawilonie operacyjnym,
      • teren Centrum, ze szczególnym uwzględnieniem okolicy bram wjazdowych.
    3. w Zakładzie Radioterapii i w Pracowni rezonansu magnetycznego (co najmniej 1 pracownik ochrony fizycznej na zmianie) nadzór i ochrona całodobowe, a w szczególności:
      • zapewnienie ochrony personelu Centrum, pacjentów;
      • zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Centrum;
      • nadzór nad porządkiem na terenie obiektu;
      • niezwłoczne przeciwdziałanie (skuteczne interwencje) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób) przebywającej (-cych) na terenie obiektu;
      • prowadzenie kontroli wydawania i zdawania kluczy od poszczególnych pomieszczeń;
      • zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom technicznym (pracownicy pionu technicznego Centrum) wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin;
      • informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja Centrum) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach;
      • w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar, zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami Centrum, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez niedopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia;
      • uzbrajanie i wyłączanie alarmów oraz zamykanie i otwieranie pracowni rezonansu magnetycznego;
      • regularne obchody (co najmniej 6 razy w ciągu zmiany), sprawdzanie stanu jego zabezpieczeń oraz obsługa i obserwacja otoczenia wejścia i Pracowni Rezonansu Magnetycznego przy pomocy monitoringu cctv i systemu alarmowego;
      • prowadzenie "Książki raportów dziennych służby".
      • niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady – samowolne opuszczenie posterunku.
  2. w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26 i 28 (co najmniej 1 pracownik ochrony fizycznej na zmianie)
    1. nadzór i ochrona w dni powszednie od godziny 15.00 do 07.00 dnia następnego, a w dni wolne, świąteczne – całodobowe, a w szczególności:
      • zapewnienie ochrony personelu Centrum, osób trzecich przebywających w obiektach;
      • zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Centrum;
      • nadzór nad porządkiem na terenie przyległym do budynków;
      • niezwłoczne przeciwdziałanie (skuteczne interwencje) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób) przebywającej (-cych) na terenie obiektów;
      • zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom technicznym (pracownicy pionu technicznego Centrum) wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin;
      • informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej, odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja Centrum) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach;
      • w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar, zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami Centrum, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez niedopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia;
      • uzbrajanie i wyłączanie alarmów oraz zamykanie i otwieranie budynków zarządu Centrum i poradni;
      • pełnienie zastępstwa w przypadku nieobecności pracownika Centrum obsługującego połączenia telefoniczne
      • regularne obchody (co najmniej 6 razy w ciągu zmiany), sprawdzanie stanu zabezpieczeń obiektów;
      • niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady – samowolne opuszczenie posterunku.
    2. dodatkowo w dni powszednie od godziny 15.00 do 07.00 dnia następnego, a w dni wolne, świąteczne całodobowe, pełnienie służby w pomieszczeniu portierni:
      • wydawanie i odbieranie kluczy od poszczególnych obiektów osobom upoważnionym;
      • prowadzenie stosownej ewidencji;
      • obsługa połączeń telefonicznych
      • prowadzenie "Książki raportów dziennych służby".
  3. w Katowicach, przy ul. Józefowskiej 119 (co najmniej 1 pracownik ochrony fizycznej na zmianie)
    1. całodobowy dozór – ochrona, a w szczególności
      • zapewnienie ochrony personelu Centrum, pacjentów;
      • zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Centrum;
      • nadzór nad porządkiem na terenie Centrum;
      • niezwłoczne przeciwdziałanie (skuteczne interwencje) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób) przebywającej (-cych) na terenie Centrum;
      • szczególny nadzór nad obiektami i terenem od strony za budynkiem administracji Z-2;
      • zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom (pracownicy pionu technicznego Centrum) wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin;
      • informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja Centrum) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach;
      • w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar, zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami Centrum, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez nie dopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia;
      • uzbrajanie i wyłączanie alarmu oraz zamykanie i otwieranie budynku administracji Z-2;
      • regularne obchody (co najmniej 6 razy w ciągu zmiany) - patrolowanie chronionego terenu i sprawdzanie ustalonego stanu zabezpieczeń obiektów, potwierdzone wprowadzonym przez Wykonawcę systemem kontroli – zgłaszania patrolu w punktach kontroli;
      • niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady – samowolne opuszczenie posterunku.
    2. dodatkowo całodobowe pełnienie służby w pawilonie portierni:
      • wydawanie i odbieranie kluczy od poszczególnych obiektów osobom upoważnionym, prowadzenie stosownej ewidencji;
      • obsługa całodobowo połączeń telefonicznych;
      • prowadzenie "Książki raportów dziennych służby".

B. Wymogi dotyczące pracowników ochrony fizycznej Wykonawcy
Wykonawca zapewni pracowników ochrony fizycznej, posiadających zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym, których ważność nie upłynęła, a także posiadających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie technik interwencyjnych oraz znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia. Ponadto, pracownicy ochrony fizycznej będą spełniać wymogi zawarte w art. 20, 21, 21a ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (jednolity tekst Dz.U. z 2014 r. poz. 1099).
Pracownik ochrony fizycznej ma:
  • pełnić służbę ochrony w przyjętym przez Wykonawcę wzorze umundurowania i z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu;
  • używać środków i technik interwencyjnych adekwatnie do zaistniałych zdarzeń nadzwyczajnych (w tym współdziałać z grupą interwencyjną);
  • posiadać środek łączności do kontaktów z upoważnionymi pracownikami Centrum, służbami, grupą interwencyjną;
  • być komunikatywnym, taktownym i grzecznym, a zarazem zdecydowanym w działaniu;
  • zachować w tajemnicy informacje uzyskane w związku z wykonywaną służbą, a w szczególności dane dot. zabezpieczeń, systemu łączności, kodów, danych osobowych, osób oraz inne, których ujawnienie może narazić kogokolwiek na szkodę lub naruszyć jego dobra osobiste; /Załącznik do Umowy – Oświadczenie o poufności/
  • znać i stosować wszystkie wprowadzone w życie przez Zamawiającego instrukcje i procedury dotyczące bezpieczeństwa informacji, bezpieczeństwa fizycznego, wypływające z normy ISO 27001:2013, a w szczególności Regulaminu ochrony danych osobowych Centrum, rozmieszczenia systemów alarmowych, systemów powiadamiania osób i właściwych instytucji, lokalizacji głównych zaworów i wyłączników, planów ewakuacji w obliczu zagrożeń – (wykaz z dokumentami będą dostarczone Wykonawcy przed rozpoczęciem wykonywania dozoru i ochrony; wykaz przekazanych dokumentów będzie stanowić załącznik do Umowy);
  • udzielać informacji osobom pytającym przebywającym na terenie Centrum w dopuszczalnym zakresie i w miarę posiadanej wiedzy;
  • znać i stosować przepisy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

C. Czas reakcji i przyjazdu grupy interwencyjnej do 10 minut od zgłoszenia.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia (co najmniej 3 lata świadczenia ochrony innym podmiotom);
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (personel ochrony co najmniej 50 osób);
- sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia publicznego;
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. oraz posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych usług, obejmujące niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł; zapoznali się z obiektami Zamawiającego i jego właściwościami - potwierdzone notatką Zamawiającego i stosownym oświadczeniem Wykonawcy oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
• Kserokopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej wydanej przez MSWiA na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia, w zakresie określonym przedmiotem zamówienia;
• Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie, co najmniej 3 usług tożsamych z przedmiotem zamówienia;
• Wykaz osób (personel ochrony), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami;
• Kserokopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, a w przypadku w którym z przepisów wynika obowiązek posiadania ubezpieczenia o wyższej wartości, wysokość kwoty ubezpieczenia zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 2, 3, 4–8, 9, 10-11 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
• Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• W stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.
• Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10-11 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
• Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d. zaświadczenie właściwego ze względu na siedzibę albo miejsce zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 - 11 ustawy Pzp – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 7 000,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
1. Całkowita cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia - 80%
2. Liczba usług ochrony obiektów i personelu wykonanych w jednostkach ochrony zdrowia powyżej 3, potwierdzonych dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 21.06.2016r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Katowickiego Centrum Onkologii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.06.2016r. o godz. 11:00 w Sekcji Zamówień Publicznych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 (budynek Przychodni, II piętro)

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
1. zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Wielkość zamówienia uzupełniającego - 50% zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr inż. Wojciech Szczepaniuk
Telefon: (32) 42 00 348
Fax: (32) 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.06.2016r.


Dodatkowe materiały:
05.08.2016 - Unieważnienie postępowania 05.08.2016 - Unieważnienie postępowania 20.06.2016 - Zmiana terminu składania ofert 20.06.2016 - Zmiana terminu składania ofert 22.06.2016 - Zmiana terminu składania ofert 22.06.2016 - Zmiana terminu składania ofert
27.06.2016 - Zapytania 27.06.2016 - Zapytania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by