2009-10-07
Ogłoszenie wyników postępowania (28.10.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę artykułów żywnościowych

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych – mięsa, wędlin, drobiu i podrobów, artykułów sypkich oraz pieczywa, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Cenowy.

Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety:
Pakiet nr 1 – mięso, wędliny, drób i podroby,
Pakiet nr 2 – artykuły sypkie,
Pakiet nr 3 – pieczywo.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień:
- 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- 15800000-6 Różne produkty spożywcze, 15320000-7 Soki owocowe i warzywne, 15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa, 15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, 15500000-3 Produkty mleczarskie, 15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
- 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na każdy kompletny Pakiet.

Zamawiający nie zamierza:
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Przewidywane terminy dostawy:
– mięso, wędliny, drób i podroby – 2 razy w tygodniu,
– artykuły sypkie – raz w miesiącu,
– pieczywo – codziennie od poniedziałku do soboty

Zamówienia będą składane telefonicznie przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ) i w art. 22 ustawy Pzp (załączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Inspektor Zamówień Publicznych – mgr inż. Remigiusz Ignaszak
Telefon: 032 2515-231 do 4, wew. 288, fax: 032 2514-533

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryteria oceny ofert:
Oferowana cena brutto – 100%

Oferty należy złożyć do dnia 15.10.2009r. do godz. 10.00 w Kancelarii Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.10.2009r. o godz. 11.30 w Sali Konferencyjnej Zakładu Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 07.10.2009r.


Dodatkowe materiały:
28.10.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 28.10.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by