2011-10-12
Ogłoszenie wyników postępowania - 05.XII.2011r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO
na transport zwłok

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest transport zwłok pacjentów zmarłych w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego - Zespół Nr 1 w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27,- Zespół Nr 2 w Katowicach, przy ul. Józefowskiej 119:
1. do Kostnicy szpitalnej, przy ul. Józefowskiej 119 w Katowicach (aktualna liczba transportów miesięcznie z Zespołu Nr 1 ok. 20 - 25 i z Zespołu Nr 2 – ok. 7 - 10)
2. do/z miejsca wykonywania sekcji zwłok (aktualna liczba transportów z Kostnicy szpitalnej miesięcznie ok. 2)

UWAGA!
Poz. 2:
obecnie dla Zamawiającego sekcję zwłok wykonuje Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20-24.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca wykonywania sekcji zwłok.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień: 98.37.00.00-7 (usługi pogrzebowe i podobne).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:
12 miesięcy od daty zawarcia Umowy.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Szpitala: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe można uzyskać za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ,
2. określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. załączą do oferty:
a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 1 dokument).
b) wykaz posiadanego sprzętu, który będzie wykorzystany do realizacji zamówienia.
3. określone w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, tj. załączą do oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ.
4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.
5. Dostarczą inne dokumenty:
a) dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania czynności zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

Wadium
W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.

Kryteria oceny ofert:
1. cena ryczałtowa brutto za przedmiot zamówienia - 50%
2. cena brutto za 1 km - 50%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 20.10.2011 r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.10.2011r. o godz. 11:00 w 40 – 074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest:
lek. med. Mirosław Urbański

Faks: /32/ 2514 - 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.10.2011r.


Dodatkowe materiały:
Ogłoszenie wyników postępowania - 05.XII.2011r. Ogłoszenie wyników postępowania - 05.XII.2011r. SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by