2009-02-25
Ogłoszenie wyników postępowania (07.05.2009)



Zamawiający
Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40–074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO
na
dostawę sprzętu do wykonywania testów kontroli parametrów fizycznych aparatury rentgenowskiej

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej Pzp.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Oznaczenie przedmiotu zamówienia CPV: 33100000-1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do wykonywania testów kontroli parametrów fizycznych aparatury rentgenowskiej tj.:
    1. fantom do kontroli geometrii pola i osiowości wiązki w radiografii i skopii (zniekształcenie obrazu)
    2. fantom do oceny jakości obrazu w radiografii i skopii dla aparatów cyfrowych i analogowych
    3. filtr ekwiwalentny pacjenta
    4. luksometr do kontroli monitorów
    5. densytometr do kontroli klisz drukowanych termicznie
    6. dawkomierz z detektorem
    7. fantom do oceny przylegania ekranów wzmacniających w kasetach
    8. fantom do kontroli mammografu zgodny z wymaganiami „ European guidelines for quality assurance in mammogrphy screening”
    9. miernik siły kompresji
    10. wzór testowy do pomiaru monitorów.
Zamówienie obejmuje:
    • transport sprzętu do miejsca dostawy,
    • instalcję i uruchomienie sprzętu,
    • instruktaż personelu w zakresie obsługi sprzętu, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym,
    • dostawę instrukcji obsługi w języku polskim,
    • okres gwarancji – 24 miesiące.
    • serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia:
      - przeglądy serwisowe,
      - naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu,
      - gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności sprzętu w przypadku napraw gwarancyjnych,
Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, z rokiem produkcji nie wcześniej niż 2008.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, równoważnych, częściowych.

Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia do 60 dni od dnia zawarcia umowy (w tym transport i wniesienie sprzętu, instalacja, uruchomienie, instruktaż personelu w zakresie obsługi sprzętu) zakończonego podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy bezusterkowego protokołu odbioru sprzętu wraz z wystawieniem faktury VAT.
Umowa zostanie zawarta na okres 26 miesięcy licząc od daty jej zawarcia.

Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, instrukcję obsługi w języku polskim na oferowany sprzęt, materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów, dokument dopuszczający sprzęt do obrotu w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami, informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym z uwzględnieniem miejsca, punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów, dokumentację potwierdzającą uprawnienia do wykonywania autoryzowanego serwisu wystawioną przez producenta oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Osobą upoważnioną do udzielania informacji
mgr Marcin Dybek
fax - 0-32 2514-533

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 2.000,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena brutto za przedmiot zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 09.03. 2009r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.03.2009r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza:
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)

Ogłoszenie przekazano do UZP w dniu 25.02.2009r.


Dodatkowe materiały:
07.05.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 07.05.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 12.03.2009 - Zmiana terminu składania ofert 12.03.2009 - Zmiana terminu składania ofert 19.03.2009 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 19.03.2009 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
19.03.2009 - SIWZ (po zmianach) 19.03.2009 - SIWZ (po zmianach) 19.03.2009 - Zapytania 19.03.2009 - Zapytania 19.03.2009 - Załącznik nr 1 do Umowy (po zmianach) 19.03.2009 - Załącznik nr 1 do Umowy (po zmianach)
19.03.2009 - Załącznik nr 4 do SIWZ (po zmianach) 19.03.2009 - Załącznik nr 4 do SIWZ (po zmianach) 19.03.2009 - Załącznik nr 4A do SIWZ (po zmianach) 19.03.2009 - Załącznik nr 4A do SIWZ (po zmianach) SIWZ SIWZ
Zamiana terminu składania ofert - 04.03.2009r Zamiana terminu składania ofert - 04.03.2009r Załącznik nr 1 do umowy Załącznik nr 1 do umowy Załącznik nr 4 A do SIWZ Załącznik nr 4 A do SIWZ
Załącznik nr 4 do SIWZ Załącznik nr 4 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by