2014-11-17
Ogłoszenie wyników postępowania (02.12.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych w paczkach dla dzieci pracowników Szpitala
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 75 / 2014)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych w paczkach w ilości 364 sztuk dla dzieci pracowników Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.

Wykaz zamawianych artykułów żywnościowych stanowi – Załącznik Nr 2 do SIWZ

Każdy artykuł żywnościowy wymieniony w Załączniku nr 2 do SIWZ musi zawierać:
  1. wyraźną datę przydatności do spożycia
  2. czytelną etykietę z informacją o produkcie.
Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV 15897300-5 Paczki żywnościowe

UWAGA!
  1. Cena brutto obejmuje koszty oferowanych artykułów żywnościowych, w tym koszt transportu, rozładunku z wniesieniem, koszty opakowania i inne.
  2. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe pogrupowane i zapakowane w torbę z mocnej folii dopuszczoną przez przepisy do kontaktu z żywnością, z kolorowym nadrukiem nawiązującym do Świąt Bożego Narodzenia, z mocnym uchwytem umożliwiającym ręczne przenoszenie zapakowanych artykułów.

  3. 3.1. Wykonawca ma obowiązek zaproponować artykuły żywnościowe z minimum 3 miesięcznym terminem przydatności do spożycia licząc od daty realizacji zamówienia – dot. pozycji od 1 do 15 Załącznika nr 2 do SIWZ.
    3.2. Wykonawca ma obowiązek zaproponować artykuły żywnościowe z minimum 20 dniowym terminem przydatności do spożycia licząc od daty realizacji zamówienia – dot. pozycji od 16 do 18 Załącznika nr 2 do SIWZ.
  4. Produkty NIE MOGĄ BYĆ CZEKOLADOPODOBNE I NIE MOGĄ ZAWIERAĆ ALKOHOLU.
  5. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność ceny brutto przez cały okres obowiązywania umowy.
  6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność zaoferowanego Zamawiającemu towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych paczek do 10 szt. w trakcie obowiązywania umowy.
  8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą nieodpłatny i bezzwrotny wzór paczki wg wykazu zamawianych artykułów żywnościowych stanowiący – Załącznik Nr 2 do SIWZ, zapakowane w torbę z mocnej folii dopuszczonej przez przepisy do kontaktu z żywnością, z kolorowym nadrukiem nawiązującym do Świąt Bożego Narodzenia, zaopatrzoną w mocny uchwyt umożliwiający ręczne przenoszenie zapakowanych artykułów
    a) Wzór paczki należy złożyć w Kancelarii Dyrektora – Katowice, ul. Raciborska 26 do dnia 25.11.2014r. do godz. 10:00, celem oceny jakości produktu i estetyki opakowania.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj.: produkty inne o równoważnych walorach jakościowych.

Miejsce realizacji dostaw
- Dyrekcja Szpitala - Katowice, ul. Raciborska 26 – ok. 321 paczek
- Zespół nr 2 Szpitala - Katowice, ul. Józefowska 119 – 43 paczki

Termin realizacji zamówienia: na dzień 12.12.2014 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki - wzór paczki wg wykazu zamawianych artykułów żywnościowych stanowiący – Załącznik Nr 2 do SIWZ, zapakowane w torbę z mocnej folii dopuszczonej przez przepisy do kontaktu z żywnością, z kolorowym nadrukiem nawiązującym do Świąt Bożego Narodzenia, zaopatrzoną w mocny uchwyt umożliwiający ręczne przenoszenie zapakowanych artykułów.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 900,00 zł

UWAGA!
Wykonawca składa do Zamawiającego – Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach – potwierdzenie wniesienia wadium (w pieniądzu lub pod każdą inną dopuszczalną postacią), a tym samym wyraża chęć przystąpienia do postępowania przetargowego.
Potwierdzenie należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26 do dnia 25.11.2014 r. do godziny 10:00.

Kryteria oceny ofert:
1. Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 50%
2. Jakość produktu i estetyka opakowania – 50%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 25.11.2014 r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.11.2014 r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Marzena Ciastek – Z- ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii
Telefon: 32 42-00-240,
Fax: 32 2514–533.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.11.2014 r.


Dodatkowe materiały:
02.12.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 02.12.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by