2016-07-25
Ogłoszenie wyników postępowania (13.10.2016)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie materiałów do sterylizacji
oznaczenie sprawy: KCO/PN/54/2016

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie materiałów do sterylizacji, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 Pakietów.

Oznaczenie według CPV:
33198000-4 – szpitalne wyroby papierowe
38910000-7 – sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie materiałów do sterylizacji sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie pisemnych zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu.
  2. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do realizacji zamówienia w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od daty przesłania do niego zamówienia faksem.
  3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
  4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
  5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
  6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  7. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru, którego termin ważności nie będzie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie, za wyjątkiem Pakietu Nr 5 poz. 1, którego termin ważności nie będzie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu Nr 1:
  1. Zamawiający zamawia rękawy foliowo-papierowe do sterylizacji parą wodną z nadrukiem wskaźników zewnętrznych,
  2. papier rękawa o gramaturze min. 60g/m2; folia min. 5-cio warstwowa; min. 3 kanały zgrzewu bocznego,
  3. na rękawach umieszczone oznakowania: kierunek otwierania, rozmiar, LOT, nazwa producenta lub nazwa handlowa, napisy w języku polskim,
  4. wskaźniki i napisy umieszczone poza obszarem wypełnienia,
  5. zgodność z normą EN 868,
  6. zgodność z normą EN ISO 11607,
  7. zgodność z Dyrektywą CE 93/42.

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu Nr 2:
  1. dotyczy pozycji 3, 5, 6 – zgodność z normą EN 867 i EN ISO 11140-1,
  2. dotyczy pozycji 7 – zgodność z normą EN 867 i EN ISO 11140-4.

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu Nr 3:
  1. zgodność z normą EN 868,
  2. zgodność z normą EN ISO 11607,
  3. zgodność z Dyrektywą CE 93/42.

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu Nr 4:
  1. dotyczy pozycji 1, 2
    1. rękawy typu Tyvek kompatybilne z systemem Humanmeditek HMTS-80 E z nadrukowanym wskaźnikiem sterylizacji nadtlenkiem wodoru,
    2. wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania, widoczne od strony folii,
    3. wskaźnik sterylizacji nadtlenkiem wodoru zgodny z normą EN ISO 11140,
    4. jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania,
    5. rękaw bez celulozy,
    6. warstwa nieprzezroczysta wykonana z tworzywa TYVEK lub równoważnego,
    7. w obszarze zgrzewu, a poza obszarem pakowania wskaźnik chemiczny zmieniający zabarwienie w sposób jednoznaczny, widoczny i wyraźnie interpretujący wynik ekspozycji np. z czerwonego na żółty,
  2. dotyczy pozycji 1, 2
    1. zgodność z normą EN 868,
    2. zgodność z normą EN ISO 11607,
    3. zgodność z Dyrektywą CE 93/42.

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu Nr 5:
  1. dotyczy pozycji 1 - zgodność z normą EN ISO 14160,
  2. dotyczy pozycji 2 - zgodność z normą EN ISO 11140,
  3. dotyczy pozycji 3 - zgodność z normą EN ISO 11138.

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu Nr 7:
  1. dotyczy pozycji 1 - zgodność z normą EN ISO 15883.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do czasu wykorzystania wartości umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Ofert:

w zakresie Pakietu Nr 1:
a) zgłoszenie do Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych lub Deklaracja zgodności,
b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie PN EN 868,
c) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN ISO 11607,
d) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty są zgodne z dyrektywą CE 93/42,

w zakresie Pakietu Nr 2:
a) pozycja 3, 5, 6 – oświadczenie producenta potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN 867,
b) pozycja 3, 5, 6 – oświadczenie producenta potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN ISO 11140-1
c) pozycja 7 – oświadczenie producenta potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN 867,
d) pozycja 7 – oświadczenie producenta potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN ISO 11140-4,

w zakresie Pakietu Nr 3:
a) zgłoszenie do Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych lub Deklaracja zgodności,
b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie PN EN 868,
c) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN ISO 11607,
d) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty są zgodne z dyrektywą CE 93/42,

w zakresie Pakietu Nr 4:
a) pozycja 1, 2 – zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN 868,
b) pozycja 1, 2 – zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN ISO 11607,
c) pozycja 1, 2 – zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty są zgodne z dyrektywą CE 93/42,

w zakresie Pakietu Nr 5:
a) pozycja 1 – zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN ISO 14160,
b) pozycja 2 – zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN ISO 11140,
c) pozycja 3 – zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN ISO 11138,

w zakresie Pakietu Nr 7:
a) pozycja 1 – zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają normie EN ISO 15883

5. Inne dokumenty:

w zakresie Pakietu Nr 1:
a) aktualnie obowiązujące dokumenty stwierdzające dopuszczenie towaru do obrotu, do stosowania w kraju,
b) karta charakterystyki (w języku polskim) wystawiona przez producenta,
c) dokumentacja producenta określająca max. czas przechowywania wyrobów po sterylizacji,

w zakresie Pakietu Nr 2:
a) aktualnie obowiązujące dokumenty stwierdzające dopuszczenie towaru do obrotu, do stosowania w kraju,
b) pozycja 3, 5, 6, 7 – karta charakterystyki (w języku polskim) wystawiona przez producenta,
c) pozycja 1, 3, 5, 6, 7, 8 – oświadczenie producenta o braku zawartości substancji toksycznych i metali ciężkich,
d) pozycja 1, 3, 5, 6, 7, 9 – instrukcja dotycząca sposobu użytkowania i interpretacji wyników,

w zakresie Pakietu Nr 3:
a) charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta,
b) zaświadczenie/certyfikat producenta o okresie trwałości produktu od daty jego produkcji,
c) dokumentacja producenta określająca max. czas przechowywania wyrobów po sterylizacji,

w zakresie Pakietu Nr 4:
a) aktualnie obowiązujące dokumenty stwierdzające dopuszczenie towaru do obrotu, do stosowania w kraju,
b) zaświadczenie producenta o wymaganej temperaturze zgrzewania opakowania,
c) pozycja 1, 2 – karta charakterystyki (w języku polskim) wystawiona przez producenta,
d) pozycja 1, 2 – dokumentacja producenta określająca max. czas przechowywania wyrobów po sterylizacji,
e) pozycja 3 – instrukcja dotycząca sposobu użytkowania i interpretacji wyników,

w zakresie Pakietu Nr 5:
a) aktualnie obowiązujące dokumenty stwierdzające dopuszczenie towaru do obrotu, do stosowania w kraju,
b) pozycja 2 – oświadczenie producenta o braku zawartości substancji toksycznych i metali ciężkich,
c) pozycja 2, 3 – instrukcja dotycząca sposobu użytkowania i interpretacji wyników,

w zakresie Pakietu Nr 7:
a) oświadczenie producenta o braku zawartości substancji toksycznych i metali ciężkich,
b) oświadczenie producenta o braku zawartości związku krwi i jej pochodnych,
c) instrukcja dotycząca sposobu użytkowania i interpretacji wyników

5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy w postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. cena brutto za przedmiot zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 10.08.2016 r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.08.2016 r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Marzena Ciastek
Telefon 32 4200 240
Fax 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.07.2016r.


Dodatkowe materiały:
05.08.2016 - Zapytania 05.08.2016 - Zapytania 13.10.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania 13.10.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
Załącznik nr 2 do SIWZ Załącznik nr 2 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by