2011-10-13
Ogłoszenie wyników postępowania - 23.XII.2011r. / Zapytania do SIWZ, Modyfikacja SIWZ (15.11.2011)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO
na
zakup aparatów ultrasonograficznych

Podstawa prawna

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl

Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup aparatów ultrasonograficznych w podziale na 4 Pakiety ( zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa).
Zamówienie obejmuje również:
1. transport urządzenia do miejsca dostawy,
2. montaż i uruchomienie,
3. podłączenie urządzenia do posiadanego przez Zamawiającego systemu PACS Pixel Technology
4. okres gwarancji – 24 miesiące,
5. serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty:
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia,
c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
d) aktualizację oprogramowania przeprowadzaną przez serwis producenta
e) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych,
f) łączna niesprawność urządzenia ( w przypadku awarii ) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych liczonych od daty zawarcia umowy,
g) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych).
6. serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj.
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia,
c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
d) aktualizację oprogramowania przeprowadzaną przez serwis producenta
e) łączna niesprawność urządzenia ( w przypadku awarii) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych liczonych od daty zawarcia umowy,
f) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy, powiększonej o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ( inflacja) , waloryzacja w okresach 12 miesięcznych,
7. zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 33112200-0 – aparaty ultrasonograficzne

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:
1. transport urządzenia do miejsca dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
2. montaż,
3. uruchomienie,
4. podłączenie urządzenia do posiadanego przez Zamawiającego systemu PACS Pixel Technology zakończone podpisaniem „Protokołu końcowego” w terminie 60 dni od daty zawarcia umowy

Miejsce dostawy
• Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 27, Katowice: Oddział Ginekologiczno – Położniczy, Oddział Onkologiczny z Pododdziałem Chorób Wewnętrznych, Pracownia USG
• Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Józefowska 119, Katowice: Oddział Geriatryczny

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.
2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami aparatów ultrasonograficznych)
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Ofert:
a) Opis urządzenia, foldery, fotografie, katalogi – dokumentujące i potwierdzające spełnienie wymagań technicznych.
b) Opis sposobu użytkowania urządzenia lub instrukacja obsługi w języku polskim.
6. Dokument dopuszczający urządzenie do obrotu w kraju.
7. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów.
8. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości:
za Pakiet nr 1 - 1000,00 zł
za Pakiet nr 2 - 1500,00 zł
za Pakiet nr 3 - 1000,00 zł
za Pakiet nr 4 - 1000,00 zł

Kryterium oceny ofert: 1. Cena brutto za zakup urządzenia zgodnego z Załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz cena brutto za montaż, uruchomienie, podłączeniem do systemu PACS Pixel Technology - 80%
2. Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 28.10.2011r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.10.2011r. o godz. 11:00 w 40– 074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający przewiduje
1. W zakresie serwisu:
zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest:
lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa

Telefon 32 2511-761
Fax 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.10.2011 r.


Dodatkowe materiały:
07.11.2011 - Zmiana terminu składania ofert 07.11.2011 - Zmiana terminu składania ofert 15.11.2011 - Modyfikacja SIWZ 15.11.2011 - Modyfikacja SIWZ 15.11.2011 - Zapytania [doc, 9,77MB] 15.11.2011 - Zapytania [doc, 9,77MB]
26.10.2011 - Zmiana terminu składania ofert 26.10.2011 - Zmiana terminu składania ofert 31.10.2011 - Zmiana terminu składania ofert 31.10.2011 - Zmiana terminu składania ofert Ogłoszenie wyników postępowania - 23.XII.2011r. Ogłoszenie wyników postępowania - 23.XII.2011r.
SIWZ SIWZ Zmiana terminu składania i otwarcia ofert - 10.XI.2011r. Zmiana terminu składania i otwarcia ofert - 10.XI.2011r.
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by