2009-05-13
Unieważnienie postępowania (30.07.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę pościeli i bielizny szpitalnej

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - zwana dalej Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - zwana dalej SIWZ - jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pościeli i bielizny pościelowej.
Asortyment i ilości przedstawia Formularz Asortymentowo - Cenowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 Pakietów.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
- Pakiet Nr 1 - bielizna pościelowa (39512000-4)
- Pakiet Nr 2 - odzież nocna (18318000-1)
- Pakiet Nr 3 - odzież niemowlęca (18411000-3)
- Pakiet Nr 4 - tkaniny bawełniane (19212000-5)
- Pakiet Nr 5 - ścierki flanelowe (39514200-0)
- Pakiet Nr 6 - poduszki (39516120-9)

  1. Zamawiający rozumie przez dostawę pościeli i bielizny szpitalnej sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
  2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały czas obowiązywania umowy i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
  3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały czas obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio 1-2 razy w miesiącu.
  4. Wykonawca musi zagwarantować dostępność i płynność dostaw przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
  6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
      Zamawiający zastrzega:
    • ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom - zmniejszeniu o 25%, w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z bieżących zamówień.
    • W sytuacjach wyczerpujących znamiona siły wyższej np. zmiana profilu działalności, stan wyjątkowy, ilości zamawianych towarów mogą ulec dalszym zmianom bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pełne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia: przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres postępowania jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - nie mniej niż 5; Poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy czytelne kserokopie świadectw jakości na oferowane tkaniny; Warunki udzielonej gwarancji; Ponadto w ramach Pakietu Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty próbki tkanin wielkości 1 m2, z których wykonany będzie oferowany asortyment, próbki winny być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcy, w ramach Pakietów Nr 2 - 6 próbki nie są wymagane, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia oferowanego asortymentu w ramach Pakietów Nr 2 - 6.
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena brutto - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 22.05.2009r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.05.2009r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza:
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający - o ile zajdzie taka konieczność - przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 - 6 ustawy - Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Krystyna Serafin
Telefon: 032 2515 231 - 4, wew. 322
Fax: 032 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.05.2009r.


Dodatkowe materiały:
30.07.2009 - Unieważnienie postępowania 30.07.2009 - Unieważnienie postępowania SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ
Załącznik nr 1 do Umowy Załącznik nr 1 do Umowy
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by