2017-12-12
Ogłoszenie wyników postępowania (12.01.2018)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40–074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 euro na transport zwłok
oznaczenie sprawy: KCO/PN/76/2017

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) – zwana dalej ustawą Pzp.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport zwłok pacjentów zmarłych w Katowickim Centrum Onkologii.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień: 98370000-7 usługi pogrzebowe i podobne.

Transport zwłok pacjentów odbywa się na trasach:

I.
z:
- Zespołu Nr 1 (opisany dla potrzeb niniejszej SIWZ) w lokalizacji – Katowice, przy ul. Raciborska 27,
- Zespołu Nr 2 (opisany dla potrzeb niniejszej SIWZ) w lokalizacji – Katowice, ul. Józefowska 119

do:
Kostnicy Szpitalnej, przy ul. Józefowskiej 119 w Katowicach

Aktualna liczba transportów miesięcznie z Zespołu Nr 1 ok. 12-25 i z Zespołu Nr 2 ok. 4–9
Płatność ryczałtowa – miesięczna, bez względu na ilość wykonanych transportów.

II.
z:
Kostnicy Szpitalnej, przy ul. Józefowskiej 119 w Katowicach

do:
miejsca wykonywania sekcji zwłok i z powrotem do Kostnicy Szpitalnej
Aktualna liczba transportów miesięcznie z Kostnicy Szpitalnej ok. 2.
Obecnie dla Zamawiającego sekcję zwłok wykonuje Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20-24.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca wykonywania sekcji zwłok.
Płatność liczona jako iloczyn rzeczywiście przejechanych km najkrótszą trasą oraz ceny za 1 km.

UWAGA!
1. Odbiór zwłok z Zespołu Nr 1 ul. Raciborska 27, z Zespołu Nr 2 ul. Józefowska 119 - całodobowo - do 30 minut od zgłoszenia telefonicznego.
2. Zwłoki są odbierane z Oddziałów i innych ośrodków szpitalnych i przekazywane do Kostnicy w taki sposób, aby w czasie transportu nie doznały żadnych uszkodzeń i odbywały się z zachowaniem godności zmarłego.
3. Odbiór, transport i przekazanie do Kostnicy będzie zgodne z Regulaminem Postępowania Szpitala w Razie Śmierci Pacjenta (udostępniany Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego).
4. Odbiór zwłok z Oddziałów i innych ośrodków szpitalnych przez Wykonawcę następuje na podstawie druku „Karta skierowania zwłok do Kostnicy” Załącznik nr 1 do Umowy.
5. Przekazanie zwłok do Kostnicy musi być potwierdzone w „Karcie przekazania zwłok do Kostnicy” Załącznik nr 2 do Umowy.
6. Odbiór zwłok z Kostnicy przez Wykonawcę następuje na podstawie druku „Karta wydania/odbioru zwłok z Kostnicy” Załącznik nr 3 do Umowy.
7. Za transport zwłok odpowiedzialny jest Wykonawca.
8. Transport powinien być przeprowadzony w taki sposób, aby nie zwracał uwagi pacjentów Szpitala.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.

1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 1 usługą odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia).
b) wykaz urządzeń technicznych (samochodów) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 1 samochodem spełniającym wymagania dotyczące transportu zwłok).

2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający będzie żądał:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Podstawy wykluczenia
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp.

Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ.
3. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.
4. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
5. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ.
6. Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu.

Wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. cena ryczałtowa brutto za przedmiot zamówienia - 60%
2. cena brutto za 1 km - 40%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 20.12.2017 r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2017 r. o godz. 11:00 w 40–074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, wielkość zamówienia – 20% zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Mirosław Urbański
Telefon 32 42 00 210
Fax 32 25 14 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.12.2017 r.


Dodatkowe materiały:
12.01.2018 - Ogłoszenie wyników postępowania 12.01.2018 - Ogłoszenie wyników postępowania 20.12.2017 - Kwota na sfinansowanie zamówienia 20.12.2017 - Kwota na sfinansowanie zamówienia 20.12.2017 - Zestawienie ofert 20.12.2017 - Zestawienie ofert
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by