2010-06-24
Ogłoszenie wyników postępowania (26.07.2010)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonery, taśmy barwiące, cartridge)

Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów barwiących (wg CPV 30125100-2), tonerów do drukarek laserowych/faksów (wg CPV 30125110-5), tonerów do fotokopiarek (wg CPV 30125120-8), części i akcesoria do maszyn biurowych (wg CPV 30124000-4) i wkładów drukujących (wg CPV 30192113-6) – w dalszej treści materiały eksploatacyjne dla potrzeb Szpitala, których szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o takich samych parametrach (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) jak oryginał produkowanego przez producenta urządzenia, który nie spowoduje utraty gwarancji producenta na posiadany przez Zamawiającego sprzęt.

UWAGA!
A. Zamontowanie i używanie zaoferowanych przez Wykonawcę kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych nie może naruszać warunków gwarancji na urządzenie.
B. Wykonawca oferując materiały eksploatacyjne gwarantuje ich niezawodną pracę przez cały okres eksploatacji, tj. do momentu wyczerpania ładunku barwiącego.
C. W przypadku dostarczenia kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie postało w wyniku stosowania tonera lub tuszu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę.

Wymogi techniczne:
Materiały eksploatacyjne muszą:
A. posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie,
B. posiadać fabryczne opakowane chroniące w sposób bezpośredni kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowanie wewnętrzne),
C. być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszem,
D. kaseta z tonerem/tuszem nie może powodować ograniczeń funkcji możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o stopniu zużycia tonera/ tuszu).

1. Przez dostawę materiałów eksploatacyjnych Zamawiający rozumie sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przy pomocy faksu.
2. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do realizacji zamówienia w terminie 5 dni kalendarzowych licząc od daty przesłania do niego zamówienia faksem.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.

Termin realizacji zamówienia: do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż przez 12 miesięcy od daty jej zawarcia.

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. podane w SIWZ tj. wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ,
2. określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. załączą do oferty:
  1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty).
3. określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. załączą do oferty:
  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. załączą do oferty inne dokumenty:
  1. Dokument potwierdzający wydrukowanie żądanej przez Zamawiającego liczby stron, ilości znaków, pojemności zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - kolumna - "wydajność/ilość stron/ilość znaków/pojemność".
  2. Oświadczenie producenta potwierdzające, że do produkcji zaoferowanych Szpitalowi materiałów eksploatacyjnych (tonerów) używa się nowych wałków światłoczułych – w przypadku, gdy zaoferowany zostanie produkt równoważny.
5. oraz przedłożą w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom SIWZ:
  1. Bezpłatną i bezzwrotną próbkę towaru, odpowiednio oznakowaną, umożliwiającą identyfikację Wykonawcy – oferowany toner do drukarki laserowej HP 2300 series w ilości 1 szt. – w przypadku, gdy zaoferowany zostanie produkt równoważny.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 1.700,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za przedmiot zamówienia – 100%.

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 05.07.2010r. do godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 w Kancelarii Dyrektora Szpitala.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.07.2010r. o godz. 12:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 27 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami - mgr Tomasz Duniec - Informatyk
Telefon: 32 2515 231 do 4 wew. 241,
Tel. kom. 603-798-662
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.06.2010 r.


Dodatkowe materiały:
06.07.2010 - Zapytania 06.07.2010 - Zapytania 26.07.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania 26.07.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Zmiana terminu ogłoszenia i otwarcia ofert - 05.07.2010r. Zmiana terminu ogłoszenia i otwarcia ofert - 05.07.2010r.
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by