2011-01-21
Ogłoszenie wyników postępowania - 15.02.2011r. / Zapytania do SIWZ (31.01.2011)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku w podziale na:
- Pakiet nr 1 – rękawice
- Pakiet nr 2 – sprzęt i materiały ogólnomedyczne jednorazowego i wielorazowego użytku
- Pakiet nr 3 – zestawy do kaniulacji żył centralnych
- Pakiet nr 4 – zestawy do cewnikowania żył centralnych
- Pakiet nr 5 – aparat do aspiracji i wstrzykiwania leków
- Pakiet nr 6 – żel do USG
- Pakiet nr 7 – materiały ogólnomedyczne jednorazowego i wielorazowego użytku
ujęte w Załączniku nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV – 33140000-3 – materiały medyczne.
  1. Zamawiający rozumie przez dostawę sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
  2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały czas obowiązywania umowy i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
  3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały czas obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
  4. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia na w/w asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
  6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom - zmniejszeniu w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.

Zamawiający dopuszcza składanie:
- ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety od nr 1 do nr 6
- ofert częściowych na pozycje od nr 1 do nr 6 w Pakiecie nr 7
- ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:
do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż do dnia 24.11.2011r.

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) Bezpłatne i bezzwrotne próbki w zakresie Pakietów Nr: 1, 3, 4, 5, 6 w ilości określonej w Załączniku Nr 8 do SIWZ – Wykaz Próbek.
Załącznik ten winien być wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Próbki odpowiednio zabezpieczone, opatrzone danymi Wykonawcy umożliwiającymi jego identyfikację, opisane i przyporządkowane danemu Pakietowi wraz z ww. Załącznikiem należy złożyć do Kancelarii Dyrektora Szpitala – Katowice, ul. Raciborska 26, I piętro do dnia 02.02.2011 r. do godz. 10:00
b) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom (EN 455 – 1,2,3) lub specyfikacjom technicznym (niska zawartość protein lateksowych - poniżej 80ug/g) – dot. Pakietu Nr 1 poz. 1-7, 9-12

6. Inne dokumenty:
a) kartę charakterystyki produktu, wystawioną przez producenta, potwierdzającą żądane cechy produktu – dot. Pakietu Nr 6.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Pakiet Nr 1 – 3.500,00 zł
Pakiet Nr 2 – 2.000,00 zł
W ramach pozostałych Pakietów wadium nie jest wymagane.

Kryterium oceny ofert:
Dotyczy Pakietów Nr: 2, 3, 4, 5, 6, 7
1. Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet - 100%

Dotyczy Pakietu Nr: 1
1. Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet - 70%
2. Jakość oferowanego towaru oceniana przez użytkownika na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę próbek - 30%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 02.02.2011r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.02.2011r. o godz. 11:00 w Budynku Poradni Szpitalnej w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 (II piętro).

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza:
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza:
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii – mgr Marzena Ciastek
Telefon: 32 2515 231 do 4 wew. 240
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.01.2011r.


Dodatkowe materiały:
31.01.2011 - Zapytania 31.01.2011 - Zapytania Ogłoszenie wyników postępowania - 15.02.2011r. Ogłoszenie wyników postępowania - 15.02.2011r. SIWZ SIWZ
Załącznik nr 2 do SIWZ Załącznik nr 2 do SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by