2015-05-12
Ogłoszenie wyników postępowania - 24.06.2015r / Zapytania do SIWZ - 01.06.2015


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na dostawę (zakup i dostarczenie) 3-kanałowego iniektora bezwkładowego do podawania kontrastu przy badaniach tomografii komputerowej dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Obrazowej Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
Szp.Leszcz. /PN/ 28 /2015

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa (zakup i dostarczenie) 3-kanałowego iniektora bezwkładowego do podawania kontrastu przy badaniach tomografii komputerowej dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Obrazowej Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Zamówienie obejmuje również:
  1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia,
  2. montaż, instalację i uruchomienie,
  3. szkolenie personelu w ilości 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem "Protokołu szkolenia".
  4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami,
  5. okres gwarancji – 24 miesiące,
  6. serwis gwarancyjny, w ramach, którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty:
    1. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
    2. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu,
    3. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
    4. przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych,
    5. czas naprawy od zgłoszenia awarii (od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16) faksem do 24 godzin z wyłączeniem czasu, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez dostarczenie i uruchomienie sprzętu zastępczego u Zamawiającego na czas naprawy,
    6. łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) nie przekroczy 12 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych (niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca podawania kontrastu przy badaniach tomografii komputerowej z jego użyciem powyżej 3 godz. w ciągu dnia. Pracownia Diagnostyki Obrazowej pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07:00 do 20:00).
    7. wymianę sprzętu na nowy o takich samych parametrach i okresie gwarancji jak na początku umowy w przypadku, gdy łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych (niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca podawania kontrastu przy badaniach tomografii komputerowej z jego użyciem powyżej 3 godz. w ciągu dnia. Pracowni Diagnostyki Obrazowej pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07:00 do 20:00),
  7. Dotyczy materiałów eksploatacyjnych - jeżeli są wymagane:
    Dostawę materiałów eksploatacyjnych na wezwanie Zamawiającego na podstawie pisemnego zamówienia składanego przy pomocy faxu do Wykonawcy z realizacją do 7 dni od złożenia zamówienia.
  8. Serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na następujących warunkach:
    1. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
    2. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu,
    3. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
    4. czas naprawy od zgłoszenia awarii (od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16) faksem do 24 godzin z wyłączeniem czasu, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez dostarczenie i uruchomienie sprzętu zastępczego u Zamawiającego na czas naprawy,
    5. łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych (niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca podawania kontrastu przy badaniach tomografii komputerowej z jego użyciem powyżej 3 godz. w ciągu dnia. Pracownia Diagnostyki Obrazowej pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07:00 do 20:00).
      Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia obowiązywania umowy serwisowej (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy serwisowej)
  9. Zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
- 33100000 – 1
- 50400000 – 9

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
- maksymalny termin do 30 dni kalendarzowych od zawarcia umowy w zakresie transportu sprzętu do miejsca dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia, szkolenie personelu w ilości 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu zakończone podpisaniem "Protokołu szkolenia", przekazania do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi atestami, certyfikatami, całość zadania zakończona podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy "Protokołu końcowego".

Miejsce dostarczenia
- Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, ul. Raciborska 27, Pracownia Diagnostyki Obrazowej.

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, cz
Dodatkowe materiały:
01.06.2015 - Zapytania 01.06.2015 - Zapytania 20.05.2015 - Zmiana terminu składania ofert 20.05.2015 - Zmiana terminu składania ofert 27.05.2015 - Zmiana terminu składania ofert 27.05.2015 - Zmiana terminu składania ofert
Ogłoszenie wyników postępowania - 24.06.2015r. Ogłoszenie wyników postępowania - 24.06.2015r. SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by